Doftfritt antistatmedel?
Är det någon som vet om det finns något doftfritt antistatspray? Köpte utan att tänka mig för (och utan att lukta på det innan) ett antistatspray från Espree som när vi kom hem visade sig lukta oerhört parfymerat, ungefär som hårspray till människor. Katterna blev inte glada kan jag säga. Särskilt inte den katt som vi hann spruta det på. Inte vi heller. Det satt tyvärr i jättelänge, både i päls och i våra näsor.
Nästa gång vi var i en djuraffär passade vi på att lukta på något annat spray, och det luktade ungefär lika illa/mycket. Skulle vilja ha något som inte doftar alls, men det kanske är en utopi att hitta något sådant? Tips?
Bio-grooms antistat luktar lite men inte så mycket som Esprees. Dessutom är det bättre antistat. 🙂
---------------------------------------------------------
Marie / S*Asterion's
Har nya planer! 
Testa att sätta en luftfuktare hemma så kanske du slipper att de blir statiska
Aha! Luftfuktare har jag inte tänkt på. Nu ska vi precis flytta, kanske det blir annorlunda i den nya lägenheten. 🙂
Jag säger också bio-groom. Den luktar lite, men katten som avskyr espree (som fertil satte han sig en gång och protestkissade efter att jag sprayat honom med den…) tycker att den är helt ok.