Balkongnät
Åh vad fint! Vi ska också näta in nu när det blir varmare! Vad har ni använt för nät?
Va fint! Vi har en liknade lösning med ram som vi också spänt fast med bultband. Det uppskattas av alla att kunna ha öppet på somrarna när det blir riktigt varmt ute eller bara att kunna vädra. :) Vi använde oss av rådjursnät som är väldigt slitstark. Jag kände att även om det inte är till för att klättras i ska det hålla att klättras i, så att de inte bara faller igenom nätet. Jag kan rekommendera rådjursnät för alla som tänkt näta in balkongen eller göra rastgård :)
Tack så mycket! ☺ Vi köpte nätet på zooplus, det är ett transparent nät men det känns inte som att det är så tåligt, alltså känns inte så säkert om en katt börjar klättra på det. Så jag håller nog med Lovalia att rådjursnät är nog mycket bättre. Lycka till!
Svetsnät/murputsnät brukar också vara hållbart och bra! Jag har haft mitt i 20 år på balkongen (utan att byta nät) och det fungerar utmärkt! Fäster det i träramar som jag i sin tur fäster vid balkongräcket.
Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.
Kan du lägga upp lite fler bilder där det syns tydligare hur du har gjort? Vi ska också näta in balkong och behöver inspiration :)