S*Raggedy Doll Dooley's
Fin kille! :-)
SE*Wandullan´s
Hemsida: http://wandullan.com
Wow, vilken snygging :-D
Ååå. Underbar.
Blå CP står högst på min önskelista just nu.
#5 Åh Tack! :P
Dooleys är en Blå Mitted :)
Så himla fint med blå mitted :-)
#7 Tack! :p
Jo jag är helt frälst i färgen för tillfälle x)
<3 Älskar också blåa.
Har en cp.som är 1,2 nu.
Grattis till snyggingen!
#9 Tackar! :D
Oh vad han har utvecklats! Otroligt vacker kille!
Liselotte, uppfödare av ragdoll
www.wendeltassens.se
#11 Men alltså han växer än så det knackar så fortsätter det som det gör nu så kommer han bli nog ännu snyggare för jag förvånas varje dag över hur han blivit! :p
Redan som liten visade han potential! :p
Hej!
Var har du köpt en sådan vacker katt. Är också ute efter en Raggdoll. Känner du till några seriösa uppfödare /minronja
Snygg kille! :)
Har precis själv köpt en rag a04 pojke;)Önskar han blir lika snyggo som din när han växer upp! :p
Förrutom den snygga modellen så måste jag säga att du valt en mycket bra bakgrund till honom :) Nu blev jag sugen på att köpa in den färgen som bakgrund i studion! Perfekt för Ragdolls :D
Vi har ragdoll kattungar!
www.fjarilflickans.se
SE*Fjärilflickans uppfödning av Ragdoll och Norsk Skogkatt
Professionell kattfotograf - www.kattfotograf.se
#13 Hej! Jag köpte dooleys från S*Raggedy Doll, en uppfödare i Dalarna. http://raggedydoll.se är hennes hemsida! :p
#14 det kommer, är han fortfarande kattunge så kommer utvecklingen komma så småningom! :p
#15 haha, det är min väggfärg som ser ut så, själva tapeten i min lägenhet är neutral så den funkar utmärkt till mina katter och hund när vi ska leka modell och fotograf! :D
Vackra ögon och fin krage! Han ser stolt ut, som om han vet hur fin han är…
#17 Hehe tack! Jo, han måste ju tro att han är stor eftersom han utstrålar det, men jag kan själv tror att han fortfarande tror att han är en liten (stor katt) på 7 kilo si så där. Orkar inte bära honom längre xD

Vi har ragdoll kattungar!
www.fjarilflickans.se
SE*Fjärilflickans uppfödning av Ragdoll och Norsk Skogkatt
Professionell kattfotograf - www.kattfotograf.se
#20 Hehe ;)
Boys will be Boys, dessa två bråkade alldeles nyss om vem som skulle få ligga bredvid mig, Dolle förlorade s¨nu ligger Lukas bredvid mig under filten xD
Det var länge sen jag la upp något här ang Dooleys och det är väl dags igen.
Dooleys, Dolleboy, Dollepojken är 4 år i år och mår hur bra som helst. Lever än idag ihop med kompisen Lukas och sen 2 år tillbaka flyttade det in en vacker bondkattsflicka vid namn Iris som Dooleys tytt sig till och är så snäll med henne.
Förutom det har vi varit på en del utställningar och Dooleys är numera Premier och vi ska satsa på Internationell Premier så snart som möjligt igen <3
Här kommer 4 nya bilder på gospojken <3
Jag är helt såld
www.papillon.n.nu
54L, Uppstartat 26/2-2016, 1st 15w sylvania standard 1 kampfisk,6 neontror, 4 tylomenania sp, 5 neteria sp, 1 posthorn, för många skivsnäckor och massor av sandsnäckor
#23 Jag trodde inte bilderna skulle vara så stora.. ska förminska dom lite! :P
Tror blue mitted e min favis färg
www.papillon.n.nu
54L, Uppstartat 26/2-2016, 1st 15w sylvania standard 1 kampfisk,6 neontror, 4 tylomenania sp, 5 neteria sp, 1 posthorn, för många skivsnäckor och massor av sandsnäckor
Åh, vad fin han är! Ser så nöjd och majestätisk ut där han ligger med framsträckta framben. Min Oberon brukar också ligga så, särskilt när han ligger uppe på ett klädskåp och filosoferar.
Sajtvärd Katter iFokus
åh va fin! får se, kanske det blir en blå hit med :) trots att brun är favoriten än
#29 Dooleys njöt lite av att matte var hemma en snabbis från jobbet så vi kunde ligga i sängen och gosa framför Tven (typ något som vi båda gillar) och han har varit så sen liten. Sängen är det som gäller vid gos stunder <3
#30 Jag älskar just Blå mitted och skulle lugna kunna tänka mig att ha en till <3