Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett02-allmänt-ragdollsnack
Läst 3061 ggr
Liten boll
0

12-14 veckor

Hej! Jag undrar bara om någon har bild på en unge som e redo att flytta? Vill så gärna se hur stora/små dom e då. Katter har ett sånt sött ansikte.

www.papillon.n.nu

54L, Uppstartat 26/2-2016, 1st 15w sylvania standard 1 kampfisk,6 neontror, 4 tylomenania sp, 5 neteria sp, 1 posthorn, för många skivsnäckor och massor av sandsnäckor

LoAEmma
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är min Eliza samma dag som jag hämtade henne, 13 veckor om jag inte missminner mig :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Liten boll
1

En sån liten söt sak. :) Så små och så blir dom så stora sen. Tack så mycket för jag fick se.

www.papillon.n.nu

54L, Uppstartat 26/2-2016, 1st 15w sylvania standard 1 kampfisk,6 neontror, 4 tylomenania sp, 5 neteria sp, 1 posthorn, för många skivsnäckor och massor av sandsnäckor

LoAEmma
1

Varsågod :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

OberonsMatte
5
Förhandsgranskning av bild 1 av 8
Förhandsgranskning av bild 2 av 8
Förhandsgranskning av bild 3 av 8
Förhandsgranskning av bild 4 av 8
Förhandsgranskning av bild 5 av 8
Förhandsgranskning av bild 6 av 8
Förhandsgranskning av bild 7 av 8
Förhandsgranskning av bild 8 av 8

Min Oberon var 16 veckor har jag för mig, och såg ut så här när han flyttade in:

Sajtvärd Katter iFokus

Liten boll
0

Vilken gullunge

www.papillon.n.nu

OberonsMatte
1

#5 Ja, tänk att han varit så liten, korthårig och busig! Lekfull är han visserligen fortfarande, men inte på det där ettriga kattungesättet.

Sajtvärd Katter iFokus

Liten boll
0

#6 låter underbart :)

www.papillon.n.nu

[Raggababa]
5

Här är Millie 14 veckor.

Fam.Morrhår
3

Lille Bobo samma dag som jag fick hem honom, 12v gammal. ❤️

I väntan på en ragdoll... <3

Liten boll
0

#8 Millie ser stor ut och mycket päls genomfört med andra i hennes ålder. Underbart söta är dom alla.

www.papillon.n.nu

[Norrtassen]
3

Rosa-Li när hon var 13 veckor

Liten boll
0

Jag e helt såld på denna katt alltså. Jag som inte gillat katt innan. :)

www.papillon.n.nu

zingo30/8
2

Izor 13v

Junkan
2

Foxy 14 veckor.