Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett: 02-allmÀnt-ragdollsnack
LĂ€st 438 ggr
blandiscasper
0

Ett litet men stort problem 😊

Nu har flera gĂ„nger hittat min blĂ„ mitted som jag vill ha😊 Men jag kan inte hĂ€mta den fören v 33 och dĂ„ Ă€r katten typ 6 v Ă€ldre Ă€n 12 v? Vill ju ha en kattunge .. Liten och ullig 😍 jag Ă€r sĂ„ ny pĂ„ detta sĂ„ Ă€r det bĂ€ttre och vĂ€nta ?

MonicaLagerquist
3

Det Àr ju mÄnga uppfödare som inte slÀpper sina ungar förens de Àr 16-17 veckor sÄ jag skulle helt klart inte tveka att köpa en som var leveransklar vecka 33 och 4 mÄnader.

De dÀr veckorna gÄr sÄ fort ialla fall och förhoppningvis fÄr du en tryggare och stabilare katt om den fÄr stanna hos uppfödaren de dÀr extra veckorna.

NĂ€r man importerar hinner ju katten bli betydligt Ă€ldre,.Min tös som kom frĂ„n ryssland Ă€r född i början pĂ„ mars och kom till Sverige i  slutet pĂ„ juli satt i karantĂ€n hemma hon min son och flyttade hem till oss i slutet pĂ„ augusti.

Stolt Àgare till tre La permer

blandiscasper
0

Äh tack för snabbt svar :) ja jag har lÀst om det,och det kanske behövs i detta hem med mÄnga barn och hundar :)

blandiscasper
0

Det trÄkiga Àr att det Àr sÄ lÄngt att jag inte kan hÀlsa pÄ :)

MonicaLagerquist
2

Du fÄr be uppfödaren om att fÄ bilder.NÀr jag sÀljer kattungar till folk som bor lÄngt bort sÄ kan de vÀlja att fÄ en bild om dagen.Dvs jag fotar katten i det dagliga livet och mailar över en enkel bild varje dag.

Stolt Àgare till tre La permer

blandiscasper
0

ja precis! :)  japp fĂ„r se vad som hĂ€nder, har inte riktigt bestĂ€mt katt Ă€n sĂ„ vi fĂ„r se vad som hĂ€nder, tack för bra svar!