Ett litet men stort problem đ
Nu har flera gĂ„nger hittat min blĂ„ mitted som jag vill hađ Men jag kan inte hĂ€mta den fören v 33 och dĂ„ Ă€r katten typ 6 v Ă€ldre Ă€n 12 v? Vill ju ha en kattunge .. Liten och ullig đ jag Ă€r sĂ„ ny pĂ„ detta sĂ„ Ă€r det bĂ€ttre och vĂ€nta ?

Det Àr ju mÄnga uppfödare som inte slÀpper sina ungar förens de Àr 16-17 veckor sÄ jag skulle helt klart inte tveka att köpa en som var leveransklar vecka 33 och 4 mÄnader.
De dÀr veckorna gÄr sÄ fort ialla fall och förhoppningvis fÄr du en tryggare och stabilare katt om den fÄr stanna hos uppfödaren de dÀr extra veckorna.
NÀr man importerar hinner ju katten bli betydligt Àldre,.Min tös som kom frÄn ryssland Àr född i början pÄ mars och kom till Sverige i slutet pÄ juli satt i karantÀn hemma hon min son och flyttade hem till oss i slutet pÄ augusti.
Stolt Àgare till tre La permer
Äh tack för snabbt svar :) ja jag har lÀst om det,och det kanske behövs i detta hem med mÄnga barn och hundar :)
Det trÄkiga Àr att det Àr sÄ lÄngt att jag inte kan hÀlsa pÄ :)

Du fÄr be uppfödaren om att fÄ bilder.NÀr jag sÀljer kattungar till folk som bor lÄngt bort sÄ kan de vÀlja att fÄ en bild om dagen.Dvs jag fotar katten i det dagliga livet och mailar över en enkel bild varje dag.
Stolt Àgare till tre La permer
ja precis! :) japp fÄr se vad som hÀnder, har inte riktigt bestÀmt katt Àn sÄ vi fÄr se vad som hÀnder, tack för bra svar!