Äntligen!!
Åhh nu går jag i ett stort kattungerus🤗😃❤️ Har tingat min allra första ragdoll! en blå mitted!
håll tummar och tår att allt klaffar nu! jag hämtar honom v 33 och han kommer vara drygt 4 månader:) Men det tror jag bara är posetivt! Åhh längtar!
Åh, superspännande, Grattis!! Vi vill förstås se bilder på underverket!
Sajtvärd Katter iFokus
Lovar att hålla er uppdaterade 😊
Åh, vad kul! Blått också som är min favoritfärg. *inte lite avundsjuk*.
Grattis!
Grattis! :)
Tack snälla ni😍😍 tror inte det är riktigt sant än😘😘 men vilket härligt rus man går i😊
Var blev det till slut då? :D Vad roligt för dig! Vi letar fortfarande då jag bestämt mig för en hane och bara hade möjlighet att tinga honor där jag tittade just nu :) men vi hoppas på att snart hitta honom.. :-)
#6 vi hittade en blå mitted😊 jag vet att hane mitted var bestämt , men just färgen var osäker.. Men till slut föll det på en blå mitted! Oj va kul det ska bli och följa honom😊 Hoppas du åxå hittar din snart, dom brukar dyka upp när man minst anar det😊
Maken tycker han ska heta lilla fridolf! nääää vägrar! haha
Så himla söt! 😍 Och blått som sagt var som är min favoritfärg….
Nej, det där är ingen Fridolf, det ser jag det. Men vad det är vet jag inte än.. 😉
Nu vet jag! Smurfen (blå). 😉
haha ja bättre än fridolf iallfall! mycket bättre ;)
Grattis, så himla söt :) själv har jag katt terapi i hagen herregud så mysigt! kattungar är det bästa alltså ;)
Tack:) ja man kan ju bara äta upp dom :)
Sista veckan är nästan jobbigast när man väntar på att få hämta hem ungen.
Riktigt söt!
Han är bedårande! 🐱
"Ett hus utan katt är som en säng utan kudde." 
Tack snälla😊 kanske inte bästa bilden , men söt som få.. Tyvärr kam jag inte hämta honom föränn i början av aug😕 så väntan känns lång
Åh va fin han är! Förstår att det känns långt borta, jag har fyra veckor kvar idag tills jag får hämta min ragdolltjej! :)
#18 Men oj, det är långt till augusti. Hoppas att du bor nära så du kan hälsa på då och då i alla fall.
#20 , nä han bor ca 60 mil bort:( så det är bilderna jag får njuta av :)
# 19 va mysigt! du får visa bilder sen:)
Känslan när man väntar hem stamtavlan och köpekontraktet, och nu har man beställt tågresa :) Blir liksom på riktigt nu! så roligt!
Min ragdoll hona ska jag hämta den 20 juli. 😍Jag förstår precis vad du menar. Längtar så! 🐱
#23 Jag ska också hämta min hona den 20 juli! :) Kanske är hos samma! :) Bor du i Stockholm?
#24 nej jag bor i östersund och ska åka till skövde för att hämta min:) Han kommer från Ekryda
#24 Nix, jag bor inte i Stockholm. Lycka till med din raggis, och grattis! 🙂
Ett passande namn tycker jag.
Åh, sötis :-)