Så är Cleo här
Hm varför får jag bilderna på sidan
Så söt!
Bilderna hamnar fel om man inte håll kameran på rätt håll.
Hm bilderna är ju rätt när jag "lägger" in dom , när jag sen laddar upp dom kommer dom fel
Vilken sötis! Grattis!
(Vände bilderna rätt åt dig).
Tack 😊 måste kika sen va jag gör för fel💕💕
Som jag skrev handlar det om hur du håller kameran. Vet du inte vilken sida som ska vara upp på kameran kan du redigera bilden, tex klippa bort någon mm på kanterna så blir dom rätt även här inne.
Så söt! Grattis till din nya familjemedlem. 🐱 Min ser ut så här, påminner lite om din. Det är en hona.
"Ett hus utan katt är som en säng utan kudde." 
Men åh #8 va söt😍 ja din och min har lika teckning blå mitted verkar det som, min försvann i morse, jisses va rädd jag var, han hade krupit upp under soffan under spjälorna den luringen😊 Ok #7 jag får kika på det!
Så jättefina dom är <3
Tack så mycket!🙂
#10 Han kanske leker kurragömma med dig? Haha skämt åsido. 😉På tal om det tror jag att min hona, Sockan, nog upptäckt kurragömma leken. Min sambo gömde sig i ett hörn, hon smög fram, tittade efter och sen när han visade sig hoppade hon till och hon gömde sig också. Så fortsatte leken ett tag idag. Haha, ser så roligt ut, hon söker verkligen efter honom, sedan gömmer hon sig och tittar fram när hon blir hittad. Namnet passar din kille förresten! All lycka till önskar jag dig.🐱
Och ja blå mitted stämmer 🙂
nu har Cleo verkligen tappat mycket av sin rädsla :) åhh en riktig myskatt! härligt när det funkar och det går bra!
Suuperfin, grattis!
*Det blir som det ska*
Medarbetare på Gravid iFokus
Åh, jag blir så avundsjuk på era blå…. jag vill HAAAA! ❤️
jag skulle skaffa först en brun, men då skaffade grannen en brun och då ville jag inte härmas så det blev en blå :) ångrar inte en sekund mitt val, men blir det nån fler ragdoll nångång så är det en brun mitted som står först, älskar mitted varianterna :)
tänkte visa va söt han är i sele :)
och på sniskan … kollar igen
jaaaaa det funkar!!! jippie!!!
Otroligt fin och söt!❤️
Sajtvärd Katter iFokus
Kan ju passa på att lägga in en bild på min blå maskade kille också då, drygt 12 veckor gammal. Theodore hälsar hej 😍

tack #23 :) och vilken söting Theodore är !❤️
Åh vilken sötis!!