Äntligen!
Fantastiskt söt. ❤️
Vilken fining
Tack! 🙂Detta är min första katt, och måste säga att jag är så glad att jag valt att ha rasen ragdoll! Underbart goa. 😍
"Ett hus utan katt är som en säng utan kudde." 
Grattis till nya familjemedlemmen! Så himla söt!
Tack så mycket!🐱
Vilken söt liten tröttis! Stort grattis till sötnosen!🙂
Sajtvärd Katter iFokus
Tack! 🙂
Oh så söt o fin hon e 🐱 Grattis till den lilla 🙂
Tack så mycket! Hon har ett helt ljuvligt temperament. ❤️
Grattis till sötnosen!
Tack så mycket! 🙂
Jättesöt :) Var är hon ifrån? <3
S* Amazing Dollz. Hon är blå mitted. 🙂
Hon var jättegullig! Grattis till den lilla
Tack så mycket! 🙂
åh så söt! Stort Grattis till en superfin kisse! hämtar min kille på onsdag även han blå mitted :)
Tack så mycket! Hon har ett alldeles ljuvligt temperament. ❤️Vad kul för dig, stort grattis och lycka till! Ragdoll är den ultimata kattrasen.
Bjuder på denna. Kan man ha en mysigare lördag? ❤️Sockan är så tillgiven, en livsnjutare till katt som njuter av uppmärksamhet. Hon är med oss överallt, social, nyfiken och samtidigt lugn. Ibland undrar jag om hon inte är hund, speciellt då man vaknar av hennes blötpussar. 🐱
Vilken liten sötnos!! :)
Tack så mycket! :-)
Ååhh helt underbar! Blir såå sugen på en kattunge, att dom inte kan se ut så jämt ;)
*Det blir som det ska*
Medarbetare på Gravid iFokus
Haha de är så söta när de är så små,men även som fullvuxna tycker jag. :) Sedan var Sockan minst i kullen så hon kommer nog inte bli den allra största skulle jag tro. Men hon är en frisk och glad katt och vi håller en god kontakt med uppfödaren. Detta är min och sambos första katt,och rasen ragdoll är så underbar som den sägs vara! Har du en annan katt? Ser på din Avatar. :) Förstår isåfall varför du vill ha en till.
Hur går det? Heter hon sockan? frän namn:) Här går det bättre och bättre med Cleo, han är sååå coool. vi har ju 2 hundar som måste vänja sig vid katt så det tar lite tid:) Men det är roligt
#26 Det går jättebra,hon stortrivs och likaså gör vi det med henne. :) Hon är en människokatt utan dess like,hon spinner så fort hon är nära dig,följer med oss överallt. Hon är så go att hålla i famnen,"pussar" på en. Jadu nästan som en hund-så go i temperamentet och riktigt mysig! Redan dag ett gjorde hon sig hemmastadd. Gick runt och utforskade sitt nya hem,följde efter oss nyfiket och "pratade". Egentligen hette hon Jasmine hos uppfödaren,vilket jag också tyckte om men valet föll på Sockan (efter raggsocka) som min sambo föreslog då han tror att katter svarar lättare på "S" ljud. Jag tror det är vilket som,de vänjer sig snabbt. Hur går det för dig? Vad mysigt att du har hundar med. Ragdolls har jag hört brukar komma bra överens med hundar. Kom du själv på namnet Cleo?
Så gosigt <3
Tack! Hon är en riktig myskatt♡
Jepp jag har en Eliza, snart tre år. Underbar kisse! Vi brukar sova sked på morgnarna och sen hänger hon med mig mest hela dagen :)
Har även en huskatt!
*Det blir som det ska*
#31 Vad mysig din Eliza är. :) Är hon en ragdoll? Jag tycker också om huskatter,de är inte mindre värda än raskatter. Men valet föll på ragdoll efter att jag och min sambo läst på om rasen. Sockan,vår tjej,är som en hund,följer med överallt,gosig,tillgiven. Ger oss pussar. Ett aldelles ljuvligt temperament har hon! Blir det en kattunge för dig snart då? :)
Japp hon är en ragdoll! Ja min huskatt har också en väldigt stark personlighet! Nä nu har vi två katter, det får räcka (tycker min sambo iaf).
*Det blir som det ska*