Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett02-allmänt-ragdollsnack
Läst 1107 ggr
Sanjica
0

Zoom Groom Massageborste

Hej!

Jag vill bara höra om någon använder Zoom Groom Massageborsten. Jag har läst en del positiva recensioner, men vill gärna höra med här. Är den bra? Här är länken.

http://www.supercat.se/palsvard-katt/zoom-groom-massageborste.html

"Ett hus utan katt är som en säng utan kudde." Hjärta

[Moon Light]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Har inte testat den själv men blev nyfiken när jag läste ditt inlägg.Hittade en video om den och nja jag vet inte om jag skulle nappa på men det där är ju så olika hur man tycker om saker och ting.

Sen det där att den är i gummi och risken att katter leker med och biter loss är ju inte alls bra om dom får i sig och gummit täpper till något i kattens kropp så jag känner att det där är inget för mig att köpa till mina katter.

Ta en titt på videon och fundera sen om det är nåt som kan passa dig och din katt.

Sanjica
0

#1 Vilket sammanträffande. Jag tittade precis på samma videoklipp. Men så länge man har katten under uppsikt och lägger undan borsten i tryggt förvar, borde det väl inte göra något. Men jag förstår hur du tänker.

Sanjica
0

Sen så är det ju svårt att veta om katten kommer att tycka om den. Det är ju så individuellt. Den verkar ha gått hem hos många, men behöver såklart inte nödvändigtvis betyda att det gör det hos alla katter. Den beskrivs som att den är designad på ett sätt så att borsten inte sliter på pälsen, utan fungerar som massage samtidigt som den får bort löst hår.  Svårt det här…

Sanjica
1

Väcker lite liv i tråden genom att berätta att jag precis testat Zoom Groom Massageborsten på min ragdollhona. Hon spann och lade sig på rygg. Gummit känns inte vasst, det är av naturgummi. Fångar upp lösa strån bra. Får hoppas att Sockan fortsätter att tycka om massageborsten. 🙂