Katthus
Hej!
Jag tittar lite runt på Zooplus och stötte på detta gulliga katthus. http://www.zooplus.se/shop/katt/kattsangar_kattkorgar/populaara_produkter/katthus/378885
På andra länken ser man kunders bilder på sina katter med huset.
Är det någon som har en sådan? Tror ni att det kan passa en ragdollhona? Min väger som sagt 2 kg nu men jag tror heller inte hon blir den största när hon blir fullvuxen.
"Ett hus utan katt är som en säng utan kudde." 
Jag chansar. Får hoppas att det passar. 🙂
Ser mysigt ut :)
Ja! 🙂Jag kontaktade Zooplus som skrev att efter kundomdömen ska huset passa även för katter som väger 6-7 kg. I två fall fanns det katter på 8-9 kg som sprang på husets tak som inte höll. Men det förstår man nog. Billigt är det, nuvarande pris är 89 kr.
Jättefint! Men mina skulle bita sönder det på nolltid haha, det är ju det bästa som finns att bita på kartonger!
*Det blir som det ska*
Medarbetare på Gravid iFokus
#4 Haha ooops, då får jag hoppas att min inte gör det.😃Hon brukar sitta och leka i en skolåda, och har lekt ivrigt med tom toalettrulle men aldrig bitit loss något. Får väl hålla tummarna att huset håller! Sen svider det inte i plånboken om hon lyckas bitas sönder huset. Billigt pris var det.
Sockan trivs i sitt katthus. 🙂Än så länge har hon inte bitit sönder det haha. Men sen så tog jag bort kattmyntan, som ingick i produkten. Jag har lite svårt för sådant. Huset är enkelt att montera och billigt. Prisvärt oavsett om hon klöser sönder det. Det är så fint!
åh så fint😍
Visst är det! Tack :) Lycka till imorgon!
Jättefint hus!
Tack så mycket!