Feliway, funkar det?
Jag ska skaffa en liten kompis till min Ragdolltjej och har läst om feliway, det är ju ganska dyrt, så jag skulle vilja ha era åsikter om det, är det värt pengarna? Har det funkat för er? Det verkar ju dock som att det är slut på varenda hemsida i hela Sverige, inte hittat en enda sida som har Feliway väggadaptern i lager… Tycker ni att sprayen funkar lika bra? :)
Vi hade Maine coon, de två hatade i princip varandra. Vi hade vägg-saken,och vi märkte riktigt stor skillnad. De accepterade varandra och var betydligt mycket lugnare och trevligare :) För våra katter var det helt klart värt det iallafall
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Jag tyckte att det de blev klart lugnare av det, slutade använda det efter ca ett år när jag hade semester en längre tid.
Ja väggadaptern fungerar, sprayen är bara att för att spraya i transport bur på resa. Tycker lätt att du ska prova :)
Tack snälla ni för att ni tog er tiden att svara! Då ska jag absolut testa :) vart fick ni tag i era? Det är verkligen slutsålt på varenda sida :(
Är också sugen på att testa.. 😁 Men känns inte som pengar att kasta i sjön om det inte fungerar.. Har en hankatt som skvätter hejvilt här hemma och blev tipsad om feliway. Men som du säger, är slut överallt 😧
#4 Jag har sett på apoteket hjärtat Feliway. Kanske också andra har det?
Tror att även Zooplus har.
Vi beställde från zooplus om jag inte minns helt fel.
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Tack för tipsen! Det var slut på Apoteket, men verkar finnas på zooplus! :) ska klicka hem en direkt!
För er som också letar efter Feliway, så hittade jag det även på veterinärbutiken.se som också ha det i lager 🙂
Tydligen har tillverkarna haft problem med en ny väggadapter, de fick återkalla produkter. Därför var den slut överallt. Fungerar gör det, har använt det speciellt i transportburen vid färd med bil( spray) men även väggadaptern vid andra förändringar som kan vara jobbiga förd e små liven.
Jag tyckte att jag märkte skillnad på mina katter som inte heller gillar varandra. Efter några veckor så var katterna mindre sura på varandra.
Finns på apotea.se oxå…fraktfritt.
https://jazzans.wordpress.com/

Det är mycket bra
Våra katter påverkas inte alls av feliway.
Nelsons fotodagbok ^^