High white bicolor
Någon här inne som har en high white bicolor som kan visa en bild hur de ser ut? :)
Hemsida: Nivinas kaniner
Och en blåtabby mitted😻
Oj va fin!! Men är high white bicolor nästan helt vita? :)
Tack snälla! :) jag är inte speciellt duktig på vilka "regler" som finns för just high white, men hennes kullsyster var nästan helt vit, så det kan väl kanske vara lite både och. Jag vet bara att min Felice är mid high white för att uppfödarna sa det, hehe :) men googlar man så får man ju upp vissa som nästan är helvita :) sen vet jag inte om det är någon skillnad på "mid high white" och "high white" det kanske är skillnad :)
Här är en high white ragdoll från min kull från maj :) hon är en kattunge på bilderna, hon är en brun bicolor, hon är high white med endast brun svans!
Tack 😍
Hittade en uppfödare bara 20 min från mig och hon hade en high white bicolor hane till salu.
Vi ska troligtvis åka o kika på katterna, för o se om detta verkligen är en ras för oss 🙂
Jag är sååå svag för vit blå ögda djur.. Därav min uppfödning av vit blå ögda kaniner haha 😃
Nu frågade hon bilder på HIGH white inte créme eller Mid.
Oftast har katterna lite färg uppe på huvudet och svansen men kan variera
#11 det är faktiskt henne jag pratat med :D fast är inte den på bilden vi är intresserade av :)
Jaha ok vad trevligt :) ja hon har ju en till har jag för mig 😊