Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett02-allmänt-ragdollsnack
Läst 1022 ggr
[Isadolls]
2016-01-15 20:42
0

annonser

När skall folk inse att dom köper en huskatt för 7000kr?? http://m.blocket.se/kronoberg/Ragdoll_kattunge_64738063.htm?ca=11&aw=1

[HundochKatt]
2016-01-15 22:49
2

Fast jag måste säga att det inte framgår i annonsen om ungarna reggas eller inte. Eller vet du mer än vad som står i annonsen?

[Djupdal]
2016-01-16 07:30
2

En del inser säkert detta, men tycker inte att det spelar någon roll. Resten kommer att inse det när vi uppfödare informerat dem, och förhoppningsvis lyckats övertyga dem om fördelarna med att köpa sin katt från en "riktig" uppfödare. Men där har vi misslyckats kapitalt, eller har i alla fall väldigt mycket jobb kvar. Det finns ingen annan än oss själva att skylla på. :)

[Isadolls]
2016-01-16 09:13
0

Det framgår i annonsen att föräldrarna har stamtavla, men när du läser om vid leverans av katten, står det inte att kattungen levereras med stamtavla….mailade personen ifråga och ville veta vad föräldrarna heter i sina stamtavlor…..men som man förväntade sig har man inte fått nåt svar….

[HundochKatt]
2016-01-16 10:02
2

#3 jag har läst annonsen, så jag vet vad som står där. Men det jag är emot är att man är så snar att döma. Det KAN ju faktiskt vara så att annonsören har varit klumpig när denne skrev ner den. Jag har själv genom åren sett dåligt utförda annonser där jag vet att annonsören är seriös och innehaft kennelnamn. Men visst kan man anta och mest troligt, att pga annonsens utförande så handlar det om oreggade ungar.