Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett02-allmänt-ragdollsnack
Läst 2602 ggr
Nellieragdoll
4

Äntligen!!!! <3

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Igår var vi och hälsade på våran lilla tjej, även handpenningen betalades då! 

Efter mycket letande fram o tillbaka har vi nu äntligen hittat våran ögonsten! Det kändes sååå bra till 100000% Hon kommer från S*yamanis ragdoll.

Nellie kommer hon att få heta, hon är en blå mitted tjej med vit bläs, så sött!!Den 15 januari får vi hämta hem henne, om vi längtar???? äntligen har våran dröm gått i uppfyllelse <3 Bifogar några bilder vi tog på henne igår :)

[Garntroll]
1

Rackarns så söt hon är. ❤️

Nellieragdoll
0

tack ❤️❤️ #1

OberonsMatte
0

Vad spännande, stort grattis!🎈

Är det första raggisen och kanske t.o.m. första katten?

Sajtvärd Katter iFokus

[HundochKatt]
0

Vilken sötnos och blå dessutom, som är min favvisfärg. Själv får jag nog nöja mig med min chokladkille. Verkar dröja innan jag får råd med en blå… Men jag drömmer om en förstås.

blandiscasper
0

meen såå söt! och såå roligt för er ! :)  kommer ihåg känslan och längtan. stort grattis till sötnosen

Sanjica
0

Såååå söt! Min flicka som jag fick hem i slutet av juli är också blå mitted. :) Grattis,önskar er många lyckliga,friska år tillsammans!

"Ett hus utan katt är som en säng utan kudde." Hjärta

Nellieragdoll
1

tack alla ❤️ detta blir våran första missen, men något säger mig att det inte är den sista😛

blandiscasper
0

hihi ja efter att hämtat Cleo i aug i år så har jag bestämt mig att köpa en till lite senare:)  såå fina katter!

Nellieragdoll
1

fick bild från uppfödaren idag, nu är hon 6 veckor och dunder söt! Själv är jag i Thailand och när jag kommer hem ska ja hälsa pä henne igen, och då har hon hunnit bli 8 veckor! sen e de inte så långt kvar tills hon flyttar hem <3

Aloe.Vera
0

ååå grattis, och vilket fint namn hon har fått !! =)

så söt hon är…❤️

''My mission: to be so busy, loving my life that i have no time for hate, regret, worry, fret or fear.''                                             http://white-botanika.weebly.com

[Garntroll]
0

Oj oj så söt.

blandiscasper
0

åhh så söt hon är med den lilla bläsen :)

Nellieragdoll
2

Har fått ännu en uppdatering på Nellie, såhär ser min lilla tjej ut nu <3

[Garntroll]
0

Blir ju bara sötare för varje gång.

blandiscasper
0

åhh va grann tös :) och vilka vackra ögon..

Sanjica
0

Jättefin!🐱

[HundochKatt]
0

Vad härligt med en uppfödare som uppdaterar med bilder hela tiden. Och söt är hon!

Sheba2009
0

Grattis, en släkting till min Nemo 😊

Nellieragdoll
2
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

Tack allihopa, jag kom hem från thailand igår vid 15 (efter 18 timmar på resande fot) och kl 17 hade jag min lilla Nellie i famnen, är ni intresserade av att fortsätta se bilder på henne? Tog några igår men de va lite svårt då de e full rulle just nu på henne, haha! Nu är hon 8 veckor, ska hälsa på igen när hon är 10 v, sen igen efter det blir när vi hämtar hem henne, om jag nu kan hålla mig :P Delar gärna av mig om ni är intresserade av att följa hennes utveckling :)

Nellieragdoll
0

man ser inte så bra på bilderna men ögonen är verkligen TURKOSA! 😍

Nellieragdoll
2

blev trött efter alla pussar och bus! (ingen aning varför bilder hamnar upp och ner på)

[HundochKatt]
0

Inte en aning jag heller, för när man klickar på bilden så blir det rätt!? 

Det är klart att vi är intresserade av uppdateringar i framtiden också! Alltid lika kul att följa de små liven.

OberonsMatte
0

Bilder på småraggisar kan man aldrig få för mycket av! Din lilla Nellie är helt ljuvlig och jag förstår att du längtar!

Sajtvärd Katter iFokus

blandiscasper
0

såå underbart fin :) ja jag vill verkligen ser mer bilder på henne! så roligt och följa dom små ❤️

Nellieragdoll
0

Idag ville mamma så gärna följa med och träffa pälsklingen och vi var mer än välkomna 😍❤️ Så här får ni en bild från idag. Hon är 8 veckor prick idag

Denna kommentar har tagits bort.
Nellieragdoll
1

<3

Sanjica
0

Söööööt!🐱

Nellieragdoll
4

God jul på er alla!! 🎁 Vaknade upp till ett sms av uppfödaren med fina bilder på Nellie där det stod god jul mamma och pappa kram Nellie 😍❤️

Nellieragdoll
0

Nu är hon alltså nästan precis 10 veckor

Nellieragdoll
2

Här kommer ännu en uppdatering! Tror de kommer bli en fluffig dam😍❤️

thea_thea
0

Läste inte ordentligt😛 Söt är hon😍

Nellieragdoll
0

Hon är blå mitted med vit bläs :)

blandiscasper
0

men åhhhh så söt! hon blir bara sötare och sötare :)

SimsBrooke
0

Men så söt hon är =) Jag kommer få hem en liten Raggis själv så jag vet precis hur mycket ni längtar :D

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Nellieragdoll
1

Nu har även leveransen av alla tillbehör man kan tänk sig behöva med katt kommit! Nu känns väntan nästan plågsam! 16 dagar kvar……. Det fick iaf bli ett banana leaf paradise träd! Fyyyy bubblan för att montera det! Tur att det bara görs en gång ;P

Nellieragdoll
1

Idag va det dags igen! Sista gången vi hälsade på innan vi hämtar hem Nellie!! 12 dagar kvar!!!!!!!! nu börjar det nästan bli olidligt haha! här krm några bilder, dom blev ej så bra och ursäktar att jag e med på bild. Vi glömde helt av att fota o kom på precis när vi skulle gå!

Junkan
0

Tänk på att kattsäkra elkabeln där bakom klösträdet, den kan vara rolig att leka med och tugga i för en kattunge.

Nellieragdoll
0

Hur gör man det då?

Ominous
0

Jag baddade mina kablar i ättika när jag märkte att min katt var där och lekte med dem. Enligt mig är det bättre att avskräcka än att ta bort/gömma :P

I wish I could write as mysterious as a cat

Junkan
0

Om inte ättika hjälper kan man ju sätta en plastkanal längs golvlisten och lägga kabeln i den.

Swerina
0

Gud, så fin!! 

Märker du någon skillnad bland kattungarna i kullen jämfört med din? Jag träffade kullen när de var 6 veckor och valde ut en cremehane… men rent personlighetsmässigt upplevde jag ingen skillnad mellan dem, hade lika gärna kunnat välja en annan. Ska träffa kattungarna om en vecka… då är de 9 veckor! Ska bli spännande om man kan se någon liten personlighet redan då - eller skillnad, mellan kattungarna.

Nellieragdoll
0

Ja! Det är faktiskt jättestor skillnad mellan dom! Alla har sina egna personligheter! Jag älskar lugna o mysiga missar och de e precis det Nellie är, kryper upp i knät och somnar som en stock spinner som bara den när jag borrar in näsan o pussar henne! Hennes brorsa e helt tvärt om!! En riktig vilde! Super busig och rolig! En riktig pajas som kan underhålla en i timmar! Han e verkligen rätt fram och rakt på👍🏼

Swerina
0

Märkte du en sådan skillnad redan när hon var 6 veckor? Vi fick träffa våra då, de var nyvakna, men jag märkte verkligen ingen skillnad… vår var dock väldigt lugn och fin han med och den som kunde sitta längst i vår famn innan han ville ner och leka.

Nellieragdoll
0

Ne då märkte man inte så mycket. Jag hade berättar för uppfödaren vad jag ville ha både personlighet och utseende plus kön. Så när vi kom dit för att hälsa på fick vi bara henne direkt i famnen o blev kära där o då. Så vi valde aldrig utan fick en som hon tyckte va bäst för oss och oj så rött det blev

Sanjica
0

Superfin! Jag känner igen den "olidliga" känslan, så var det precis när jag skulle vänta på att  ta hem min ragdollhona (blå mitted) i juli. Men tiden går fort och vips kommer dagen D.

blandiscasper
0

underbar liten kisse ❤️

Nellieragdoll
0

Endast sex dagar kvar!! 🎀🐾 fick en video nyss på Nellie!

Nellieragdoll
3
Nellieragdoll
3
Nellieragdoll
2

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

här har ni klippet på nellie

Sanjica
0

Ååå vad söt. Förstår att du längtar. 😍

[HundochKatt]
0

Så söt med den lilla bläsen. Förstår att dagarna går med snigelfart nu….

Nellieragdoll
0

Hej! Om ni vill se bilder och videos på Nellie får ni gärna följa henne på sin instagram! nellietherag heter hon! Mina "vänner" tröttnade på att deras flöden bombarderades med Nellie bilder därav hennes egna konto! För ja älskar att ja masssssa bilder på henne ❤️ Här har vi henne just nu två dagar har hon bott hos oss nu😍

Nellieragdoll
0