TODAY IS THE DAY!
Åh vad spännande! 👍
Sajtvärd Katter iFokus
Men åh!! Och vi hämtar vår kille 3 februari. Berätta!! Hur var hon? Hur mår/mådde hon? Vad gjorde hon? Vad gjorde ni?
Hon va cool! Mjauade några få gånger i bilen, mådde inte dåligt! När vi väl kom hem gick hon ut direkt och kollade in hela lägenheten! Sen la hon sej på golvet och började leka! Efter ca 20 min hoppade hon upp i soffan och somnade(då togs bilden⬆️) nu ligger jag under täcket och skriver i mobilen innan jag ska sova, på min rumpa ligger Nellie och sover ❤️❤️
Ohhh, myspys. Ragdolls är verkligen underbara
Grattis till din söta katt <3
SE*Astinis Ragdoll
Grattis och lycka till med nya familjemedlemmen!
Åh, vad mys!! Längtar så jäkla mycket till hår kommer!! Kanske blir lite tidigare än jag trodde!
Hon hittade till kattlådan och så? :)
Åh, vilken sötnos!😍
Jag ser att din lilla tjej har samma egenhet som min Birmapojke Ruben att vika upp tassen och använda den som huvudkudde! Jag har aldrig sett det tidigare och när jag frågade uppfödaren var det bara Rubens mamma som också gjorde det.
Sajtvärd Katter iFokus
Hej! Om ni vill se bilder och videos på Nellie får ni gärna följa henne på sin instagram! nellietherag heter hon! Mina "vänner" tröttnade på att deras flöden bombarderades med Nellie bilder därav hennes egna konto! För ja älskar att ja masssssa bilder på henne ❤️ Här har vi henne just nu två dagar har hon bott hos oss nu
Supersöt! Grattis! Önskar er många lyckliga, friska år tillsammans! 🐱
"Ett hus utan katt är som en säng utan kudde." 
Hur gjorde ni med kattlådan? Tog ni ut henne och satte henne i kattlådan direkt eller hur "presenterade" ni kattlådan? :)
Vi lät bara toa fören stå öppen och kanske vid tre tillfällen lyfte vi in henne i lådan och den sista gången kissade hon, sen hade hon gått på lådan under natten när vi sov. Så inga problem med det och inga olyckor har hänt utanför lådan nu efter fem dagar hos oss
Har efter 20 år med katt/katter aldrig råkat ut för någon olycka, bara att visa lådan så sköter det sig självt. Ta med sand från uppfödaren och använd samma sand för att underlätta. Det som däremot kan ske är att saker fastnar i pälsen men det är ju inte så mycket att göra åt.