Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett02-allmänt-ragdollsnack
Läst 666 ggr
Nellieragdoll
0

Kastrering

*GULP* 

Nästa fredag 8/4 ska jag lämna in Nellie på Anicura djursjukhus för att kastreras. Är så otroligt nervös! Har tyvärr bara dåliga erfarenheter av veterinärer. Senaste 2 gångerna jag varit där har jag kommit hem utan djur….. :( Vet att det är rutin o super vanlig operation, känner mej ändå väldigt orolig och nervös. Vet inte vart jag vill komma med inlägget, behövde nog bara skriva av mej lite, kom gärna med positiva kommentarer om hur det gått för er!

Kiiwih
0

Det kommer att gå bra! Kastreringsingrepp görs säkert ett par gånger om dagen hos veterinär 🙂 jag steriliserade resp. kastrerade två av mina katter i höstas, och det gick helt utan konstigheter! Jag räknade timmarna från det att jag lämnat kise tills att jag skulle få hämta igen, så att jag skulle få rå om bebis efter ingreppet ❤️

sophieochfelice
0

Det kommer garanterat gå jättebra! :) jag var också superorolig när min tjej skulle kastreras, och det är ju så jobbigt att se dom ha ont (och vara lite groggy av narkosen) men det går fort över sen är det som att det aldrig har hänt! :D lycka till & det kommer gå så bra så!

[HundochKatt]
0

Det går säkert jättebra. Det är ju mer en rutin för veterinärer att kastrera katter såväl honor som hanar.