Omplacering?
Hejsan, jag undrar om det finns någon som behöver omplacera en vuxen rag doll? Jag är intresserad köpare i så fall! Jag har varit kattvakt åt vänners katter och känner att jag gärna skulle vilja ha en katt permanent. Jag är en stor djurvän och har hört mycket gott om rag doll-rasen. Jag bor i en lägenhet med balkong och utsikt över trädtoppar som jag tror en katt skulle gilla att titta på. Hälsningar Lisa
Hej Lisa, jag har en vuxen raggis (med stavtavla såklart) som är i behov av ett nytt hem. Vi bor i Malmö. Hör av dig om du inte redan hittat en katt :)
Hej känner en som har en avelshane som hon vill sätta på foder för att sedan omplacera helt och hållet. Han heter Obbe och är pappa till våran kull, jätte go och snäll. Hon heter May och har uppfödningen sherlockraggdoll. Hör av dig om du skulle vara intresserad. Här kommer en bild på Obbe, Blåtabby colorpoint
Bor i Stockholm

Hej! Jag har två underbara vuxna honor för som skulle behöva ett nytt kärleksfullt hem. De kan flytta ihop eller var för sig. Hör av dig om du är intresserad så berättar jag mer :) / Bitte Wadsten, Grand Chatez