Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett02-allmänt-ragdollsnack
Läst 3284 ggr
Fam.Morrhår
4

S*Jörgårdens TE Arctic Bobo!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag bokat min lille kattunge, det blev lille Bobo från Susannes S*Jörgårde-uppfödning. Har inga bilder själv utan bilden är tagen av mamma Elena´s fodervärd. På bilden är han 4 veckor (vilket han också är nu). Pappan är Tuffeson, som också är far till Lena129´s lille Zelma om jag minns rätt. ;)
Längtar sååååååååååå mycket efter lille Bobo! Tack så himla mycket Susanne att jag fick boka honom till mig och min kattfamilj. <3 <3

I väntan på en ragdoll... <3

Lena129
0

Så söt! Grattis till kisse! 😀😀

//

Lena

Lena129
0

Så söt! Grattis till kisse! 😀😀

//

Lena

Lena129
0

- och jag skrev bara 1 gång, får be om ursäkt att det kom fram 2…..

//

Lena

Fam.Morrhår
0

#3Haha,ingen fara. ;) Tack för grattisen! Är såååå glad att jag fick boka Bobo av Susanne. <3

Fam.Morrhår
1

Om ca 4v är Bobo 12.v gammal och då kan jag äääntligen komma och hälsa på honom!  Känner mig riktigt kattunge-sjuk just nu. <3😍

meyja
1

Hej lilla Bobo ❤️ Vad roligt att det finns en egen tråd om dig här! 😍

Jag lägger in en ny bild på honom, 8 veckor är han nu. ❤️

meyja
0

Han har rejäl höjd i pannan och en finfin profil. ❤️ Bästa ögonfärgen av alla i hela kullen har han också 😍, men syns inte på detta fotot förstås…

Fam.Morrhår
0

Heeeej lilla Bobo! Blir mer och mer kär i dig för varje foto jag får se dig.😍 Älskar verkligen hans ögon. Är så himla glad att jag har fått boka honom.❤️

Fam.Morrhår
2

Nu har jag hämtat lilla Bobo och han har redan funnit sig tillrätta i mitt sovrum. Atlas och Plexi är avvaktande, men nyfikna på vad som gömmer sig bakom sovrumsdörren och än så länge inget fräs eller morrande.
Jag har bara haft Bobo i ett par timmar nu och jag älskar mina två huskatter, men jag måste säga det…det kommer bara bli Ragdollkatter för min del nu.😂❤️

QueenB
0

men åå så söt

-En smula annorlunda men på ett positivt sätt!

Fam.Morrhår
6

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade…men nu är Bobo över 4 1/2 månad och gjort sig hemmastadd med mina två huskatter. Och jag älskar honom mer och mer för varje dag som går!❤️ Lilla Mysmannen!😍

Fam.Morrhår
2

Pust, det är jobbigt med Jul tycker Bobo.
God fortsättning alla Ragdollfantaster~😍

Fam.Morrhår
0

Thohoo, här var det skillnad på pälsbollen. :P <3 
Idag är Bobo mer än 1 1/2 år.