Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett: 02-allmänt-ragdollsnack
Läst 1058 ggr
Ominous
1

Ragdollunge sökes till sällskap

Hej, jag söker en kompis till min Ragdoll Othello. Eftersom jag jobbar dagtid tycker jag synd om Othello som är ensam på dagarna. Han har visat stort intresse för andra katter när han sitter ute i sin inhägnad, han är väldigt snäll av sig men älskar att leka. Othello blir ett år gammal i Augusti, och känner sig redo för att bli storebror :)

Jag är uppväxt med katter och är engagerad inom djur och djurrätt. Jag bor i en två på marknivå i ett lugnt område, jag har även en inhägnad trädgård så Othello kan vara ute med mig när det är fint väder. Här erbjuds det ett kärleksfullt hem där djur är en del av familjen. Othello får all uppmärksamhet han vill ha och sover hos mig i sängen varje natt!:)

Jag tar alltid mina djur till veterinären när det behövs, och ser till att de får de vaccinationer de behöver. Jag ser även till att de får kvalitets foder utan spannmål och socker.
Självklart är Othello kastrerad och en framtida kattkompis kommer också bli kastrerad. Kastreringsbevis genom journalutskrift ges gladeligen :)

Jag söker dig som föder upp ragdolls(med stamtavla). Som är seriös och strävar efter friska och trevliga raggisar. Jag söker dig som ser dina avelskatter som sina familjemedlemmar och ser till deras bästa. Jag sätter familjekärt framför storskalig uppfödning! 

Obs, jag söker en hane. Färg är inte så viktigt, men inte röd/cream(eftersom Othello är det) :)

Jag finns i Marks kommun(Västra götaland) och ser gärna att ni finns inte allt för långt bort, men det är inga problem att åka lite längre för rätt katt!

Skriv gärna ett meddelande och berätta om dig själv och vad du har att erbjuda, hur många katter du har osv.  Ni kan också skicka mejl via min blocket-annons :)
http://www.blocket.se/alvsborg/Soker_Ragdoll_for_sallskap_67254931.htm?ca=16&w=2

I wish I could write as mysterious as a cat

Crixi
0

Hej!

Vi är en familj som bor i Borås kommun som ska få våran första kull om ca en vecka. Om du vill kan jag kontakta dig när vi vet vad vi får för kön osv.

Om du vill kan du ta en titt på min hemsnickrade hemsida och läsa lite om oss.🙂

https://sites.google.com/site/marilindqvist28/

Ha det jättegott!