Tips till er med balkonger
Superbra tips! Vart köpte du det? 🙂
Var snäll mot alla - bli vegan ❤
#2 Jag beställde från hansegården och tog en i storlek L så att man får plats med en pall som han kan sitta på :)
Men går det verkligen, kan han inte hoppa över runt om och ta sig fram på räcket? Eller ska man ha den precis i dörren och nät över?
I wish I could write as mysterious as a cat
#3 hej. Vet inte riktigt hur du menar då det är stängt runt om. Dvs det är som en jättestor transportbur :)
FYI. På bilden ser den kanske öppen ut men det är alltså nät runt hela buren och alla "fönster". Dvs inga öppningar.
Jahaja, jag trodde det var meningen att man skulle kunna gå ut och in :)
Men det är ju jättebra, nät känns ofta svårt att sätta ordentligt. Jag har och kollade på en lägenhet förra veckan på tredje våningen, var jättestora mellanrum längst ner och mellan gallret. Höll på att få svindel själv, hade aldrig vågat ha lita på nät där :O
I wish I could write as mysterious as a cat
Toppen idé! Tack för tipset. Men hur får du plats med pallen? L borde väl räcka till två katter? (Jag kommer skaffa en kompis till min raggis.)
"Ett hus utan katt är som en säng utan kudde." 
#7 Den är 75 cm hög så en liten puff/pall får allt plats. Ja absolut. 114 i diameter :)
#6 jag håller med! Även om vi hade fått sätta upp kattnät så hade det inte känts så tryggt. Denna känns verkligen superbra. Idag hade även Edgar turen att det flög in en fluga samtidigt som han gick in så han hade en stunds rolig jakt i buren. (Flugan klarade sig undan hel och bevaren efter ragdoll-jakten och Edgar sov i 3 timmar efteråt:)
#8 Tack för ditt svar. Han trivs ju som fisken i vattnet. 😃Jag kommer nog satsa på en i storlek S, och ändå får ju den kommande kompisen plats med. (Den är inte en ragdoll, utan en laperm.)
#11 det blir nog kanon då enda skillnaden är höjden så det är ändå samma storlek på diametern :) lycka till med nya missen!
#12 Tack snälla!
Sen finns det ju denna med. http://www.zooplus.se/customerpicturedisplay/shop/hund/hundkojor/valphagar/valphagar/340529
Min ursprungliga tanke var ju att fortsätta gå ut med Sockan i sele och koppel. Jag har försökt ett x antal gånger, men hon verkar inte riktigt känna sig bekväm med det. Hon blir en helt annan katt när hon är inne. Det är något jag hyser stor respekt för. Därför är jag så himla glad över att jag lyckats hitta en perfekt kompromiss med hennes hage. Hon tar sig ut på balkongen, samtidigt som hon får uppleva utemiljön lite fast inom trygga ramar. Självfallet har hon alltid sällskap av matte, som håller henne under uppsikt och bara njuter av att se sin ögonsten ha det gott.
[

Det bästa förslag jag har sett på länge, tack! Jag har 1 raggis som aldrig lämnar trädgården och alltid är med oss och 1 som alltid rymmer och som skulle rymma direkt om hon kom ut. Nu kan nr 2 få vara med ute och få frisk luft och ändå vara säker!
//
Lena
Men vad roligt att se detta!! Lycka till med era fina katt-tält och glada innekatter<3
Nu har jag tränat in min honkatt på att sitta i denna skapelse också. Hon gillade det inte alls i början. Nu går hon med på det en liten stund. Tror hon tycker att det är skönt att komma ut i svalkan en stund. När hon inte vill så skriker hon.
//
Lena
Fick detta tältet av min syster som hon köpt på Hansesgården (storlek XL) som de stortrivs i. Min syster köpte även en kylmatta som man sköljer med vatten och då blir den som en svalkande matta. Tyvärr har vädret inte tillåtit oss att prova mattan, men det här tältet är en flitigt använd favorit! 😀 (har en fleecefilt som underlag, tyckte att det kändes hårt att ligga utan men den gör nog ingen större skillnad)