Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett02-allmänt-ragdollsnack
Läst 1105 ggr
Heros
0

Fungerande ragdollforum

Så skoj med ett fungerande ragdollforum, hoppas alla som är intresserade av ragdoll skriver och pratar med varandra Glad oavsett ragdollklubb. Detta forum är för vår underbara ras.

Yataz
0

Tror att detta forum kommer skapa en större sammanhållning för alla ragdollintresserade. Här är alla välkomna!

Martina

Yataz

Fyrpihls
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

tack och bock för inbjudan.. alltid kul att prata lite katt… och att vara lite provokativ kan ju ibland vara kreativt, så nu ska vi försöka respektera varandras åsikter….

och inte ta allt på blodigt allvar… försök att läs vad det står helt enkelt utan att väga in en massa värderingar och vad du tror att det betyder…Tungan ute

ibland blir en skriven text liksom så flat… man ser ju inga mimspel eller gester eller busglimtar i ögat. Då är ju dom här gubbarna bra för att visa att man tex "skojar"Flörteller borde hålla "k….n"Tyst

Jag brukar använda sådana flitigt och det är faktiskt bra.. eller hur MartinaKysspuss på dig

Denna kommentar har tagits bort.
Fyrpihls
0

Här kommer då en bild på min ljuvliga bebis som jag har här hemma just nu, och som troligen blir kvar… för hon är så ljuvlig…

may I present Fyrpihl´s Ninja Kitty Paw

Marrics
0

Då får väl jag oxå lägga in en bild på Cerina af Ådalen 6 veckor