Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett03-hälsa-beteende-och-skötsel
Läst 1081 ggr
Dreamdolls
0

Tips på bra blötmat önskas

Jag undrar om det är någon som har tips på bra blötmat som katterna gillar och som inte ger dåliga magar?

Mina katter älskar blötmaten (Pussi) som de får 1 gång på kvällen, MEN problemet jag har är att en av katterna blir dålig i magen av den och ibland när man kliver upp på morgonen så är det bajs fläckar lite här och där. Inte kul…Rynkar på näsan Och det är givetvis han som älskar det mest som blir dålig!

Har provat Mjau som ska vara bra men den gillar inte de flesta av mina katter. Finns det någon som provat ett annat märke och är nöjd

Tacksam för tips/ Nina

Vi väntar kattungar :)

Hemsida:S*Dream Dolls

Yataz
0

Har hittills kört med MJAU tetrapack och det har fungerat bra.
Men gillar de den inte så är det ju värre.

Har du testat Bozita tetrapack?
Den ska tydligen vara väldigt bra och dessutom kör dom kampanj på den nu hos Granngården om du har det i närheten.
Tänkte själv passa på och köpa på mig lite Flört

Martina

Yataz

Dreamdolls
0

Den har jag inte testat!! Tack för tipsetGlad

Och att det dessutom är tetrapack är ju perfekt. Ska absolut åka och köpa en förpackning och prova i veckan.

Vet du om det är bitar eller pate i den? Mina katter är lite kräsna i att det inte får vara pate (heter det såSkrattande?)

/Nina

Yataz
0

#2 Det är bitar i gelé Skrattande

Martina

Yataz

Blankan
0

Jag kan rekommendera Almo Nature, LUPUS.

Sedan har vi GIMPET Shiny Cat i olika smakvarianter.

Dreamdolls
0

Hej Blankan!

Ännu fler sorter att prova! PerfektGlad

Vet du vart den maten finns att köpa? Djuraffärerna eller någon annanstans?

/Nina

Blankan
0

Almo Nature säljs iaf i den "vanliga" djuraffären, men jag vet inte hur många butiker som valt att beställa in det. Shiny Cat finns allra lättast att få tag på utställningarna genonm Be-Cats, annars så har jag märkt hemma i E-tuna att iaf min butik börjat ta in men att de får in tga på samma stora sortiment som Be-Cats.