Lite tips
Jag har fått förfrågningar om hur man lägger in en bild direkt i inlägget och skall försöka återberätta lite hur man gör.
Man kan ex. vis högerklicka på en bild på sin egen hemsida, kopiera den, sedan lägger man sig under den text som skall publiceras i inlägget och högerklickar igen för att klistra in bilden. DÅ skall den visas så här =)

Sedan kan man bespara sig lite tid då man skall svara på annans inlägg genom att istället för att alltid skriva ut personens kallelsenamn så skriver man helt enkelt bara
#13 (som exempel) alltså svar till inlägg nr 13
Det gör man på Norsk Skogkatt i fokus, slipper man alltid skriva ut hela kallesenamn!!
Ha en bra dag
/Mikaela

Ok, tack då prövar jag

Jag oxå.

nej funkar inte

Skumt, kopierade du en bild från din hemsida??
Whooa, det funkar ju! 

Skön bild på Fille

Ha, funkar. Vad enkelt all blev helt plötsligt.
Tack förtipset Mikaela!
//Brittmarie

Jag var bara tvungen att lägga in en bild på en
riktig snygging!

Måste oxå pröva

Vi har ursöta bebisar !!!!

Fungerar perfekt efter lite error. Tack. 
Tack för informationen!
Då ser jag fram emot att ni skapar er egna bildtrådar!
OBS! Flyttade denna tråd till kategori Ragdoll bilder då jag tycker den passar bättre där
Martina
Yataz

nej jag har försökt på alla möjliga vis men jag kan inte kopiera in en bild här!! provat från hemsidan, skrivbordet och ja allt. Vad gör jag för fel?
När jag har valt kopiera och går in här får jag ingen möjlighet att klistra in

#14 Hmm, det låter konstigt!
Finns någon annan här som kanske vet vad som går fel?
Jag provar också… nähä…
Sajtvärd Katter iFokus
**Marrics:
**Om jag inte minns fel så använder du Firefox?
Jag har båda, men har börjat använda Firefox mer nu på sistone.
När jag använde det säger den att webläsaren inte tillåter detta, av någon konstig anledningen. Men gjorde jag precis som Blankan sa med Internet Explorer istället så gick det..
Skumt men så verkar det vara
Martina
Yataz

Jag testar igen…
nej jag får det inte att funka 
Annika
HEJ!
Vad roligt att det kommit en sida med Ragdolls!
Här kommer en bild på min nyligen inköpta lilla Ragdoll, han heter Skiathos, kommer från Hajogis i Skövde, född den 25 april. Han är helt underbar! Kallas till vardags även för Ragge Ragdoll, förkortat Ragge.
Jag har ingen uppfödning, bara sällskapskatter, Har även 4st st Helig Birma härhemma.
Jag har också Firefox, så jag får lägga bilden bredvid istället, det där med att klistra in går inte att genomföra.
Här i Skåne där jag bor, ska nästa utställning vara i Höganäs, i oktober, någon som ska dit med sina katter? Jag ska dit och titta, inte ställa ut.

WOW!! Jag fixade detta oxå!! Tack för tipset!

Min lilla Julia som snart kommer hem.

#23 Vilken sötnos!!!!
och jag måste ju också testa då såklart..OJ vad STOR den var..ja jag har ju lite stora bilder på min sida.. för då SER man ju bättre
Det här är min Lilla Geisha, som kommer stanna här som min nya avelshona om allt går enligt planerna…
jaha, den anpassade sig visst sen… den vart jättestor först..
nej nu ska jag gå och lägga mig…
har ni sett att jag uppdaterat mina 10 veckorskattungars bilder idag??

AnnSofie..(
din tur nästa gång
)
Sätter du markören i skrivfältet och högerklickar och väljer Klistra in??
Vad har du för format på bilderna då?
//Unni

Test…
Funkar inte