Ultraljudsdags
Imorrn är det ultraljudsdags på hjärta och njurar igen.
Håll nu tummarna för att det ser ok ut!
Man är alltid lika nervös tycker jag 
Martina
Yataz

de går nog bra, ska försöka boka in min kille under hösten7vintern oxå..

Och jag var idag söndag hos Torkel i Helsingborg med 4 katter.
Och det gick bra.)
Kattungar väntas hos GunBertus

*håller lydigt tummarna*
Håller tummarna för dig, och säger Grattis till dig Ulla! Skönt…

Allt var ok.
Numera är Flame, Extreme och Emperior från mina senaste kullar ultraljudade på hjärta och njurar utan anmärkning!! Jippi!! 
#2 Då missade vi varandra då 
Martina
Yataz

Vad skönt, då kan man släppa tummarna nu då!

Det är ju helt suveränt med testdagarna hos Torkel. Vi ska också åka dit nästa testdag. Att betala 550 per HCM test är ju faktiskt betydligt rimligare än att betala över 1000 som vissa tar.
Det är tur att man har relativt nära till Helsingborg så att man har möjlighet att åka till Torkel.

det var billigt synd det är lite långt tror ja betala 1600kr sist och det tyckte jag var de billigaste jag hitta då?

Torkel er vel ganske mobil, er han ikke?
Det er iallefall han som bruker å komme til vår klinikk her på vestlandet i Norge
Jag föredrar Torkel Falk och åker gärna denna tur det innebär för mig istället för att testa på hemorten. Det blir ändå billigare då prisskillnaden är så himla stor.
Betalar 800 kr för hjärta och njurar hos Torkel på testdagarna.
Här på hemmaplan skulle jag få betala ca. 1050 kr för hjärta och 950 kr för njurar. Alltså totalt 2000 kr!!
Därför tjänar jag på att åka till Helsingborg även om det blir en bensinkostnad.
Men du brukar man ju försöka åka med flera katter åt gången då. Så blev det inte denna gång, men tjänade ändå ungefär en tusenlapp på denna resa.
Martina
Yataz