Uppfödarträffen i Umeå
Idag har vi haft uppfödarträff här i Umeå, och jag tycker att det blev en väldigt trevlig, givande dag
15 stycken Ragdoll-intresserade deltagare var vi, plus Åsa och Christine då. Mycket nyttig information blandades med diskussioner, och ett litet grupparbete hann vi med också. Jag kan varmt rekommendera er andra som bor i närheten av Malmö och Norrköping att anmäla er till de kommande träffarna!
Vi har en kattunge till salu - Välkommen in på hemsidan!
Hanna Tjärnström
S*Itchy Koo Ragdoll, Umeå
Kul att fler tar vara på dessa träffar.
Jag tyckte också det var mycket givande när det hölls sist i samband med SRC's Klubbmästerskap. Och grupparbetet var kanon!
Jag kommer garanterat att gå igen när det blir av i Norrköping! 
Martina
Yataz

Jag riktigt längtar!! Ska bli så roligt.
# 1 Ja det var verkligen en trevlig och bra träff. Tack Christine och Åsa samt alla ni andra där i dag. Vi ser verkligen framemot nästa. Men först får vi se framemot Ragdollutställningen i Nyköping :)
---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------

Tusen Tack till alla Norrlänningar som deltog på uppfödarträffen i UMEÅ. Ett extra Tack till Hanna & Daniel för logi och till Kerstin Tjäderbom med make för allt arrangemang med lokal och mat ni är guld värda
Hoppas vi kunde förmedla några guldkorn som ni kan ha nytta av i er framtida avel. Vi hade väldigt trevligt och kommer gärna åter i framtiden. Hoppas vi får träffa er alla igen på ragdollutställningen i Nyköping i mars. 
/Christine & Åsa
Tack till er också Christine och Åsa, det var väldigt trevligt att ha er här och ni är hjärtligt välkomna tillbaka
Ni förmedlade många guldkorn tycker jag och det är kanon att ni åker runt så här, SÅ värdefullt för oss nybörjare!! Hoppas ni kommer er hem ordentligt nu och får vila upp er lite efter en hektisk helg 
Vi har en kattunge till salu - Välkommen in på hemsidan!
Hanna Tjärnström
S*Itchy Koo Ragdoll, Umeå

Hej Åsa och Christine!
Jag vill också passa på att tacka er!! Det var en mycket trevlig och lärorik dag. Lärde mig massor
Sedan var det extra kul att en viss herre "föll" er i smaken också… 

/Nina