Min Vackraste

Oh, så söt hon var då! 

trevligt att du också hittat hit. vi har ju som nästan lika gamla dockor så är extra skoj att höra om din tjej
Välkommen hit! Söt tjej! 
Martina
Yataz

#1 och #3 tack så myket!
#2 Vad roligt att se en tjej som är i Elsas ålder. Blir extra roligt att höra hur det går för din tjej då :D

#4 när är elsa född? och hur tung är hon vid detta laget?
Javisst är det roligt med ett Forum! Här kan man prata katt och ragdolls hejvilt utan att någon blir uttråkad ;)
Och visst är det väl så det ska vara, tänk att vi alla har "den finaste" ;) Hurra för det!

# 5 Elsa är född 31 oktober och har inte vägt henne på ett tag så ikväll åker vågen fram så ska vi se vad donnan hamnat på. Vad bra att du frågade så jag kommer på att det var ett tag sedan 
När är Safir född? Och vad väger hon? Hon ser riktigt härlig ut din tös. Hur är hon i benstommen förresten. Upplever Elsa som långsmal just nu, inte lika kraftig stomme som jag kanske skulle önska. Har nog att göra med att hon kom i löpen här i sommras och så men intressant att höra hur en annan jämngammal tjej ser ut 

sarir är född den 11 november. vet faktiskt in te exakt vad hon väger så kollar lite senare så får vi det dagsfärskt. hennes bestomme känns bra tycker jag, anser henne liten men hon har en ganska bra stomme, men allt kan ju ändras under uppvexten.
kommer faktiskt inte ihåg när hon började löpa men det var i början av sommaren som första löpet kom, tidig var hon som bara den… men hon har alltid varit en seg växare så är glar att hon i stort sett öker lika mycket i vikt nu när hon får piller, som innan hon började löpa.