BIS
Idag var min lilla GunBertus Indigo , f 04 på sin första och sista utställning i Sverige innan hon åker till Ryssland..
Hon blev Ex1,NOM och BIS :)
Min MCO hane blev Ex1,BIV,NOM så det var en rätt hyfsad dag:)
Kattungar väntas hos GunBertus
Stort grattis!! 
Kan man få se en bild på skönheten?

Massor med grattis här oxå! Så roligt! :)

Grattis!!!

oj hjälp vilken sötnos!!! Jätte grattis
Grattis till en liten vacker BIS-padda från en lite större vacker BIS-padda.
Kram till Indigo och Ulla från Love och Margareta 
-------------------------------------------------------------------
GIC NL*SiempreAmar All For Love söker nytt hem
Sötnos! 
Grattis!! Blir så glad när det nu börjar gå så bra för våra blommiga.
Hon är en riktig sötnos! 
Martina
Yataz

Stort grattis!!!
Så kult at så mange raggiser vinner BIS for tiden!
Stort GRATTIS till dig Ulla o dina vackra missar det är du värd
-------------------------------------------------------------------
Ragdoll kull född 25 jul med underbara padd tjejer fortfarande till Salu
Välkommen in på: http://hvenhildas.com för en titt

Vilken finis! Grattis!!

Her er det bare å ta av seg hatten og si GRATTIS
En såå flott padde

WOW vilken härlig känsla det måste ha varit!!!
STORT GRATTIS!!!!!!

GRATTIS Ulla till din lilla "läckerbit"!!! 
Vilken helg ni haft där nere och FYRA
RAgdoll som blivit BIS - fantastiskt roligt!!!
mvh Maria

Tack alla..
ja det är riktigt roligt att det var så många raggisar och framförallt, att det var de nya färgerna…tycker jag då:)
Indigos mamma Indigo Sunshine fick sin Ex1:a , jag är jättenöjd, hon fick en fantastiskt fin bedömning också MEN har tyvärr ingen päls alls för tillfället, och då menar jag ingen:) hon ser ut som en nybadad katt…
MEN hon kommer igen, jag hoppas kunna planera in så jag kan ta med mina 2 vackra röda avelshonor till Ragdollspecialen i mars:)+ någon mer småtting från mina nuvarande kullar + min lilla nya överraskning:)
Kattungar väntas hos GunBertus

Grattis Ulla! Instämmer med de andra, superkul att det gick så bra för tre av de "nyfärgade" katterna!!

Grattis!!!
Hon är ju bedårande lilla Indigo!! Helt rätt att paddorna börjar få vinna också!!
Grattis Ulla! Så ohyggligt roligt för dig. Du har äntligen fått lön för "mödan" om man nu kan kalla det så, men du har iallafall lagt ner mycket tid och kärlek för att nå hit! Grattis!
Stort GRATTIS måste jag också säga!Vilken finfin och urgullig padda! Lika söt som våran Gunbertus Joy to the world
. Skitkul att ragdoll tar BIS på shower.Du vet då hur man får fram såna snyggingar i din uppfödning.Intressant o se vad som kommer framöver…Jag bara äälskar paddor.Dom är så charmiga med sina olika teckningar.