SRC låsta info grupp
Hej Alla!
I och med att en liten skara som ej är medlemmar i SRC tagit illa vid sig att de inte ska kunna få läsa vad vi har för aktiviteter för våra medlemmar i en låst forumgrupp. Så har de kontaktat ägarna av forumet och sagt att vi tar betalt för detta ? och det är ej tållåtet. Sanningen är ju den att vi inte tar betalt, men för att slippa denna diskussion så har vi beslutat att ta bort den låsta gruppen då våra aktiviteter i SRC ej är hemliga. Och eftersom forumet är föreningen SRC:s så kommer vi att använda oss utav det som en nyhetslänk till medlemmar. Forumet kommer fortfarande vara öppet för ALLA, och jag hoppas att det fortsättningsvis kommer att disskuteras ragdoll, för det var det som var målet med skapandet av forumet. Diskussioner om solida/rainbowdolls vill vi att ni respekterar att detta forum ej är till för, då de ej är godkäna som en ragdoll ras i FIFe utan här är det ragdoll som gäller. "Ömsesidig respekt"
Vill ta tillfället i akt att be er om att ha förståelse för oss som handhar forumet och de ideéla jobb som ligger bakom i SRC, vi jobbar mer än gärna för er medlemmar och tycker det är kul. Men ni som tycker att jag/vi i SRC är dåliga eller vad det en må vara kontakta mig/oss gärna privat så ska jag/vi ge min/våra syner på sakerna, men använd inte detta forum för det ändamålet, utan låt alla ragdoll intresserad använda det som en informations källa och till att dela med sig av tex glädje ämnen etc.
Ha det gott allihoppa
Ordförande i SRC
Åsa Hammarlund
Vill bara tillägga att en låst forumgrupp hade underlättat så att inte SRC's nyheter tar upp plats för de som ändå inte kan ta del av dem. Och det var det som var tanken med det hela. Men eftersom några alltid ska motarbeta när förändringar görs så får vi lov att ta upp plats för detta och det kanske blir förvillande för de som ej kan ta del av det.
För er vetskap är det inte på iFokus begäran som denna forumgrupp tas bort.
Det har vi själva kommit fram till.
Precis som Åsa skriver hoppas jag att ni respekterar det stora ideella arbete vi lägger ner både med forumet och annat och därför tar upp synpunkter osv med den det gäller istället för här på forumet.
Och ja här är det bara Ragdoll som gäller!
Diskussioner som rör solida/rainbowdolls och andra raser kommer att tas bort.
Hoppas nu på allas förståelse och att vi nu kan gå vidare!
Martina, Sajtvärd
Yataz
Tycker att ni fattade rätt beslut. Blev själv en smula förvånad till en början. Ärligt talat har jag ingen åsikt i denna fråga men då vissa tog illa vid sig och forumet skulle vara öppet kan jag förstå att det var lite motsägelsefullt trots allt. Nu hoppas jag bara att vi kan ha ett fortsatt fritt debattklimat kring våra älskade ragdolls. Vi har haft en bra början och jag hoppas att fortsättningen blir likadan.

vad är solida/rainbowdolls? är det ragdolls som blivit korsade med andra raser?
#3 Jag vill inte uttala mig om det här och det var det vi bad om, att undvika sådana diskussioner här på forumet. Jag rekommenderar dig att googla så finner du nog svaret. Här pratar vi bara Ragdoll 
Martina
Yataz

#4 då gör jag det. Ville inte ha någon diskussion av det dock.