Transport?!
Är det någon från södra/norra sverige som ska norrut/söderut i okt. På semester eller utställning eller kanske själva ska lämna/hämta katt?
Vi kanske kan hjälpas åt?
Har en liten dam som ska hela vägen upp till norra Norge.
AnnSofi
I början av oktober hålls ju Östkattens utställning som är populär.
Det kanske är någon från ditt håll som ska dit och kanske någon som ska vidare till Norge därifrån? Vem vet jag inte…men man kanske kan luska fram det 
Martina
Yataz

Ja jag hoppas det. Hallå någon som ska dit?
Jag åker själv norr över på somrarna så är det någon som behöver hjälp då så kom ihåg mig. En katt mer eller mindre spelar ingen roll.

till östersund åks det än del.. har "plastsyskonen där men kanske inte hjälper så mycket i okt kommer de åkas en del både ja, bror och min pappa i olika omgångar.. älg jakt där då tydligen hehe

jag ska transportera kattungar till Sundsvall men det är nu den 18-19 septmember så det hjälper väl inte heller:(
vi kunde gärna ha en tråd om transporthjälp, det hade varit bra:)
Kattungar väntas hos GunBertus
Har lagt till en forumgrupp som heter Transport och Samåkning 
Flyttade även denna tråd dit.
Martina
Yataz

#3 om jag fick upp kattungen till östersund hade varit kanon! Då blir det inte så långta att åka och hämta. "Bara" ca 40 mil
men det är klart var bor du? Stockholm??

norr om sthlm, utan för norrtälje på väddö.. ca 2mil till norrtälje. vet inte exakt datum.. när älg jakten börjar, hmm tror de kan vara någon av de 2 första veckorna? ska kolla upp det mera.

Hej… Jag flyttar ju till Ålesund (västlandet i Norge) i okt eller början av Nov…och skall åka bil upp…om det är till någon hjälp…
/Aksel

#8 Oj tack så snällt men det har ordnat sig!! Jag har glömt att skriva det. Det blir en ferie resa för Mariann Hon måste få se hur vi sörlänningar bor!
Så passar hon på att gå på uppfödarseminariet samtidigt. Förena nytta med nöje.
Tack alla som har erbjudet sig att hjälpa oss. Jag kommer förmodligen att fråga igen
Men som sagt jag åker norr över ibland så bara kontakta mig.
AnnSofi
Hei, Ja tusen takk for alle svar. Artigt da at du skal flytte så langt bord da Axel. Blir vi jo å treffes på utstillinger håper jeg. Gleder meg til å dra ned til sør sverige. Har faktisk ikke vært så langt nede før….i sverige vell og merke
#10 Åhh, var det du som fick äran att köpa denna lilla docka 
Jag pratade med AnnSofi innan kullen var född för jag ville så gärna ha en tabbyflicka där. Och så blev det ju det och jag var så nära på att bestämma mig för att ta henne.
Men så blev det lite ändringar i vår familjeplanering och jag var tvungen att besluta mig för att vänta med kattköp och skjuta det på framtiden.
Men hon ser helt ljuvlig ut! Lycka till med henne!
Martina
Yataz
Å så morsomt at det var du da. Ja jeg må jo bare takke for at jeg fikk den sjansen til å få den tabby når du ikke kunne ta henne. Gleder meg så utrolig til å se henne, ta på henne. Blir noe helt annet når man ser kattungen enn bare på bilder. Så sitter her med et stort smil og vil bare at tiden skal gå fort.
Mariann