Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett07-ragdollbilder
Läst 1168 ggr
Yataz
0

S*Yátaz Galleri

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skapade ett eget galleri igen då mitt senaste mest innehåller andras bilder Flört

Först ut tänkte jag gratulera vår kastrathona S*Hvenhildas Ronja som blir 4 år den 22:e september Kyss

Yataz

Yataz
0

Sen en bild på S*Yátaz Firelight som äntligen fått ett hem och allt verkar gå bra.
Saknar dig lilla gumman! Kyss

Yataz

Marie77
0

Grattis Ronja på 4-årsdagen! Skrattande

Yataz
0

Måste bara lägga ut några bilder på en mycket läcker kille!
Så som jag längtat efter nya bilder och jag blev så glad när de äntligen dök upp.

Bilderna föreställer S*Yátaz Emperior som faktiskt blev nominerad i Luleå sist (stolt gammel-matte).

Tusen Tack Christina Olsén för alla fina bilder och för att du tar hand om honom så fint! Är så glad att du köpte honom!

Martina

Yataz

Yataz
0

En till Skrattande

Yataz

JackDalibus
0

Åhhhh, Martina, vad vacker han har blivit! En sån snygging!!! Det var han och Equiano som var mina favvisar i de 2 kullarna. Vilken ögonfärg oxå! Grattis till en sådan guldklimp…att han gått så bra på utställningarna med! Lycka!

Limin
0

Så, snygga! Alltid roligt att få se bilder på ragdoll Skrattande

Yataz
0

Måste ju lägga in en ny bild på Snygg-Kalle här också.
Han heter egentligen S*Yátaz Dalibus, men på Östkattens utställning gav domaren Marie Westerlund honom smeknamnet Snygg-Kalle, så det kallar vi honom nu FlörtSkrattande

Han blev Internationell Premier på Östkattens utställning, och gammel-matte är sååå stolt!! TACK Gabriella och Lelle för att ni alltid ställer honom så vackert! KyssKyssKyss

Martina

Yataz

englagirl
0

Förstår varför han kallas "Snygg-Kalle"

Vacker katt och vacker bild.

// Lena

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Yataz
0

#8 Tack! Han är sååå STOR också. Kul att se den storleken på Ragdoll faktiskt. Och ännu roligare när man själv är uppfödare Skrattande Vart mycket positivt överraskad nu när jag såg honom sist…
Han är ett muskelknippe också faktiskt, inte bara mage där inte Flört

Martina

Yataz

Elega
0

Hur mycket väger han? :)

Evenstars
0

Hej!

Nu först såg jag den här tråden Skrattande

#3 Tusen tack själv Martina för vår underbart, snygga, kraftiga ÄLSKLING som bara spinner. Han har dessutom ett supertemperament och hänger som en trasdocka i allas famn. Jag kommer att vara dig evigt tacksam. Inte bara för Emperior utan för att du är en seriös och ansvarsfull uppfödare.

Han är stor och kraftig utan att vara tjock (6 kg). Fyllde 1 år den 5/10.

Oj vad skryt det blev Flört men det kan ej hjälpas…Han ÄR perfekt för oss KyssKyss

/Christina

---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus

S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll

Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se

Christina

------------------------------------------------------------

Yataz
0

#10 Jag vet inte hur mycket Dalibus väger faktiskt. Måste fråga ägarna så får jag återkomma om det.

#11 Det är så kul att höra hur nöjda ni är med honom! Tack för allt beröm SkämsKyss

Martina

Yataz

Yataz
0

#10 Hörde mig för och han väger 6,4 kg! Men han är enorm!
Han är mycket större än min fertila hane som väger 7 kg, och då är lite överviktig Skäms

Martina

Yataz