en flik till?
jag skulle tycka att det var skoj med en flik till pyssel och saker till katten eller kattrelaterat.
någon annan som tycker det?
tänkte att man ju kunde höra här om det var andra som tyckte det var en bra ide innan jag frågar saitvärden, för ju onödigt att fråga om bara jag skulle tycka om ideen

ja tycker de låter som en strålande idé. själv håller ja på att försöka knepa ihop ett tält till utställnings buren, tycker igloon tar för mycket plats i packningen.
Annars kan jag tipsa om denna sajt som är helt inriktad på pyssel:
http://pyssel.ifokus.se/
Tror kanske inte det är så många som lägger ut om pyssel här, vad det verkar som. Men när man gjort något så kan man gärna presentera det på Allmänt Ragdollsnack eller Utställningssnack (vid utställningsrelaterat pyssel) osv.
Jag har hellre välfyllda flikar en många som inte blir så välfyllda.
Men kommer det mer pyssel och fler vill ha en sådan flik så får vi se om vi kan ordna det då…
Martina
Yataz

orsaken till att jag inte lägger pyssel eller coola saker på denna sait är just att det inte finns någon flik, problemet blir att det är nästan omöjligt att hitta dessa inlägg när de inte längre ligger som senase inlägg för då måste man ju veta vad de olika heter.
men jag kan säkert fortsätta skriva mina dessa inlägg på katter i fous i ställert, tänkte som sagt bara om det var mänga som var intresserade så kankse det var en ide…
kan ju som sagt vara prylar och behöver inte bara vara hemmagjort

putt
jättebra förslag!!!!!!!!!!!!!
hur kul som helst.. tänk vad många tips på kattungehus och sånt vi kan dela med oss av! :)
Jag är med!
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se
den länken som var i inlägget här ovanför är ju allmänt pyssel…
det jag menar att jag vill ha är kattrelaterat pyssel! Fick ju leta som en tok då jag skulle bygga min kattungelåda till exempel.. och den fina "Bokistan" jag hittade här kanske det finns nån bra ritning på?
hur virkar man små möss?
Hur gör man hängmattor till utställningsburen?
Hur kan man själv sy kattbäddar?
lite sånt.. :)
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
Jag är väl rädd att det ska bli lite annonskänsla vid start av en sådan flik.
Att det kommer in en massa annonser om att jag kan göra det och det åt dig osv. och så går det över till annonser. Och eftersom vi kommit överens om att det inte är tillåtet med annonsering så kanske jag får sitta och kontrollera och ta bort massor.
Jag tycker istället gärna att man kan bidra med sitt pyssel under varje tema-flik.
Dvs. bolådor under Avel, genetik och uppfödning, burskynken under Utställningssnack, och allmänt pyssel som möss osv under Allmänt Ragdollsnack. Då kommer inte annonskänslan fram på samma sätt kan jag känna.
Förstår ni hur jag menar?
Martina
Yataz
ja jag förstår.. men man tycker att folk ska kunna respktera att det inte får likna annonser utan mer visa på ett mer "gör det själv" sätt!
men men.. som sagt.. man kan ju lägga ut det som du sa också..
tar gärna ritningen på den där "Bokistan" *s* via PM
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare