Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett: 06-konstruktiv-kritik
Läst 756 ggr
Fyrpihls
0

Boowie för konstruktiv kritik och/eller beröm

skickar några bilder så får jag höra vad ni tycker.. Det är en rag c03, så det är ju inte helt lätt att se utmaskningen ännu, men ös på annars vad ni tycker..

Han är alldeles snart 4 månader.. så vad tror ni??

kitcat
0

Svårt att säga för bilderna är lite ihoptryckta så det ser ju ut som om han är hur långsmal som helst. Men han har verkligen ragdoll-looken jag gillar! Man ser också att det är en hanne på bilderna, han kommer säkert att bli mycket maskulin. Underbar kille enligt mig iallafall, du måste lägga ut fler kort när han blir äldre! Lycka till med snyggingen!

Fyrpihls
0

ojdå, kanske måste bifoga dom i den där lilla rutan då eller minska ner formatet

Elega
0

Inte för att jag kan så mycket, men brukar ögonen verkligen vara så runda?

Alwyn
0

Gud så taskig du är Unni, man får inte komma med en så söt kattunge å kräva konstruktiv kritik…..men okej. Han är alldeles för söt och det bådar inte gott så det e bäst han flyttar till mig! Flört

Rosino
0

Lovande kille! På första bilden sitter åtminstone öronen för högt, men det kanske beror på att han är så koncentrerad på vad som händer. Och de brukar ju trilla ned med åldern också.

Trevligt uttryck!

Från dehär bilderna ser man ju inte bicolorteckningarna på kroppen, och dessutom är han ännu så ljus så det är svårt att säga. V-et i pannan ser ju bra ut.

Jag skulle åtminstone  vara nöjd med honom!

Måste kommentera att det är stor skillnad på att titta på bilderna i explorer och firefox Jag öppnade just firefox för att jämföra, och där såg bildern ganska tokiga ut…