Kattunge för bedömning...
Måste bara lägga in en liten tråd om min Louise…
jag är ju i Tingningsstadiet av den kullen nu och får kramp av att telefonen ringer, för jag har sån "ångest"
inför att slösa bort Louise till vem som helst….
Hon är så underbart vacker…. Bred, bra, underbar… ja… helt enkelt… vad tycker ni??
Ska jag verkligen släppa henne till vanlig sällsapskatt??
Hon har jättefina blå ögon också… Kommentarer tack.. skulle ju vara roligt om hon fick komma till sin rätt lite…där hon hamnar..
hon är 9 veckor på de här bilderna…
och 7 veckor här
Jag tycker hon ser jättefin ut. Men jag tycker det är lite svårt att se på bilderna då de antagligen inte är i sin rätta bredd? Här ser alla bilder avlånga ut.
Ett tips är att du redigerar bilderna till 390 pixlars bredd så blir det mer normalt 
Martina
Yataz
mina ser inte avlånga ut…
fast dom ligger på 600 i bredd så det kanske ser annorlunda ut på andra skärmar..
Kanske är för att jag använder Firefox?
Ska kika in på din hemsida senare istället 
Martina
Yataz
Hon ser jättefin ut…
Hade nog också tänkt till en gång extra till att sälja henne tillenbart sällskap…
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se
Jo de är avlånga på min skärm också och då har jag en stor en. Prova med 300 som Martina sa. Och Louise är en riktig "hottie"! :)
Bedömningen av en fantastiskt söt kattunge lämnar jag till de som har större erfarenhet 
men…
Jag har både Firefox och Explorer och det är stor skillnad på bilderna, i firefox är dom som du skriver avlånga och i explorer är dom "normala"

Du kan ju alltid sätta adresslapp Sandviken på henne *ler*
Jättesöt och tänk efter två gånger innan du säljer henne till "bara" sällskap!
Mycket kan ju hända under tillväxten men hon ser lovande ut tycker jag.
Fortsatt lycka till med henne!
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
.