bästa leksaken?

klätterträdet och mynta råttor med plingor i..

Min kille gillar både klätterträdet och mössen men även fjädervippan och "ormen" på pinne och bollarna och….. Ja han gillar alla leksaker t.o.m. en av hundleksakerna 

Här är det små bollar… dem springer två av tre gärna omkring med i munnen…

Bästa leksaken är en papperskasse, folieboll, pappkartong och en rondell med en boll i. Enklet roligt och billigt. Så klart vippa med en bjällra på.
Allt som man tappat på golvet JÄMTE den dyra leksaken man köpt i tron om att den ska bli superpoppis… D.v.s pennor, papperstussar, toarullar eller bara nån allmänn tappad pryl ;)
haha ja… tops.. papperstussar… foliebollar (oslagbara), korkar till petflaskor.. *s*
men även så klart de älskade pälsmössen och pälsbollarna.. plus en vippa med stora strutsfjädrar och lädersnören på.. :)
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

Min lilla kille älskar mynt. Hittar han en krona eller femtioöring någonstans, då är hans dag gjord. Han har SÅ kul =)

Jag köpte ett babygym till min perserkull för ett bra tag sedan och den är väldigt populärt då jag har smått. Det är dessutom tvättbart i 40 grader så det kan inte bli bättre.
Just nu är det 6 raggisungar som härjar runt i det men jag hade ingen bild på dom än så ni får hålla till godo med några trubbnosar :-)
Så här roligt kan dom i alla fall ha.
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Ååååååh vilken fin.
#8 Var köpte du den?
Har Whiskey och Suri ute nu, och så kul som man kan ha med lite blöta löv trodde jag nog inte. De far som vilddjur, kommer farande med dem i munnen, upp i övervåningen och ner igen. Dom har varit fullt upptagna hela förmiddagen. Under tiden som deras matte försöker dammsuga

#10 den är köpt på IKEA, minns inte priset riktigt men nånstans mellan 300-400:-
Jag lovar dig….den är MYCKET populär!
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~