Vad tycker ni om denna tjej?

Vilken sötnos
Det finns inget negativt med en sån liten pärla.
Påminner mig om min lilla Cora 
***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah
Vi har kattungar!
Stödjer Kattvärnet - Haninge

#2 vet du varför hon påminer om henne för de är kusiner.. detta är melkers avkomma, enda tjej efter honom.
vill jätt gärna veta brister ni ser.. ja tycker öronen är den största bristen.

#3 men hon är ju så ung ännu, öronen de trillar nog ner lite mer med åldern :o) söt va hon!

#4 ja men är dom inte lite stora?? ingen av mina katter har haft så är stora öron vid den åldern?
Det är så att det övervägs att ta henne i avel, hon har storleken på sin sida och fin haka, profilen är helt ok för åldern,
men öronen är lite stora tycker ja då, ögonen kunde vart blåare men de kanske kommer…
så flott hun er ……..og ørene vil nok bli bedre etter som resten av hodet og kroppen vokser seg til 

goss i soffan med barnen…
det ble ikke noe bilde …..

Om ni tycker hon är fin för övrigt, vilket hon ser ut att vara, och är snäll skulle inte jag tveka att använda henne i avel. Hon ser fin ut, och växer nog ifatt öronen.

ja hon är fin/snäll.. en mycket stor tjej vilket ja tycker överväger väldigt mycket då jag är väldigt mån om storleken.. men med en jätte till pappa så är de kanske inte konstigt att hon blev så stor. kanske växer i öronen, det lär tiden utvissa då hon bara är 8månader och inte löpt så där så de märks än, så blir inga kattungar än på månader blir till att kolla hjärta & njurar m.m och sedan försöka få med henne på lite utställningar innan. sen ska man ju hita en bra pappa.

# 11 Vad mysigt det ser ut 
***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah
Vi har kattungar!
Stödjer Kattvärnet - Haninge
Jag föredrar att de har stora öron vid den åldern. Ifall de skulle vara perfekta är sannolikheten stor att de blir alldeles för små vid vuxen ålder.

#13 ja lite stora ska de ju vara just nu men ja försöker ta hänsyn och titta på lite bebis bilder där ja även tycker det är i den störe varianten.. men efter mycket tänk har ja nog kommit fram till att dom är nog inom ramen för "normala" i all fall.. som sagt dax att kolla hjärta njurar & div för att sedan leta pappa ämne.