Time to say goodbye :-(
Idag är det dags för Matisse första bebis att flytta till sitt nya hem. Han kommer att flytta till en jättegullig familj som köpte lilla Noêl för ett år sedan av mig och dom kände att en ragdoll är för lite :-)
Så om några timmar flyttar han!
Att det alltid är lika svårt att ta adjö
Jag tror att jag aldrig kommer att vänja mig vid detta, trots att det har blivit några kullar genom åren så känns det alltid lika svårt att lämna sina små pälsklingar.
Men,men, man kan ju som sagt inte behålla alla och jag vet att han kommer att få det så bra i sitt nya hem!
Tänkte att jag skulle dela med mig av några bilder som jag tog på Diesel för ett par veckor sedan.
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Ja jag är i Precis i samma läge…
Tre av mina bebisar har flyttat idag…. :-(
Men jag vet ju också att dom får det bra, och att det är dags nu.. Allt har sin tid.. mötas har sin tid, och skiljas har sin tid.. Att återses kan ju också ha sin tid…
Tre har jag kvar sen som flyttar lite senare… Plus att mamma Doris ska flytta… när hon blivit kastrerad och mår bra efter det ingreppet och så…
Men visst är det tårar ibland… *suck*

Lycka till med dina bebbar !
Jag delar oxå upp flytten på en vecka ungefär så att både mammakatt och syskon vänjer sig.
Det viktigaste är ju att man känner att det "känns rätt" och att man inte har bråttom att hitta rätt hem.
Ha det bäst!
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~