Skogsprommenad

hur går det att ha dem lösa så där?
Usch jag vet inte om jag skulle våga.. hihi… tänk om de springer iväg? haha
Men det ser underbart.. är gärna ute med mina (de som gillar det) i koppel, de älskar det!
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se
hei #10 mine 2 elste katter får lov til å gløs når jeg er ute med de, de får ikke være ute alene her vi bor i byen men når vi drar til hytta i Finland får de være ute litt under strengt oppsyn , de går ike noen steder …. de følger meg som 2 lydige hunder 
Legger ved et bilde til der vi er ute på en liten tur

#10 min Melker är oxå lös, under uppsikt men han är lydigare än hunden kommer så fort man roppar, följer efter vart man går.

#10 Fast man ser ju tydligt kopplet på bilderna här i tråden…
Det ser verkligen härligt ut TS, och det syns ju lång väg att katterna gillar det!

Haha, japp som #13 skriver har jag dem i sele och koppel hela tiden. Antar att pälsen gömmer selen. Tack ska ni ha 

#5 kan man inte komma högre? ser ut som han tänker nåt i den stilen.. selen gömmer sig i pälsen men kopplet ser ja..
min melker kan inte gå när han får sele på, därför han är lös, men han går ju bara på tomten då och efter oss 2-benta.
#11 Vad underbart vackert det ser ut på fotot!!!!!!
Vilken natur!!
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
Underbara bilder
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt
Takk AC
, i mars får Havanna og Ninja også være med på tur til Finland da er de bege ferdig med rabisvaksinene
Men OJ så ljuvligt… vilket drömställe!
Var rädd om det !!!
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
# 1 Vilka härliga bilder Fia. Tack också för att jag fick bilderna på "min" Dundee i mailen. Puss på honom 
# 17 Vilken underbar bild!!
---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------

#22 helt underbart :) tror ja ska dra mig norr ut, men de har ja sagt länge….. östersund är lockande då får man lite av det du vissar i dina fina bilder…! men det är havet som hindrar mig mest…

Vilka mysiga bilder.. Du har urgulliga katter
och naturen ser skön ut.. Katterna verkar må sååå gott.
***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah
Vi har kattungar!
Stödjer Kattvärnet - Haninge

Tack :o) Synd att man inte kan ta med alla katterna ut samtidigt hehe.
#21 Tack Kicki, Dundee hälsar!

Jättefina bilder! Vad Dundee har utvecklats sen jag såg honom sist! 
---------------------------------------------------------------------------
Erica Osterman, S*Cheesericas ragdolls, Stockholm
Hemsida och blogg: www.cheeserica.com
Läs mer om ragdoll på www.ragdollklubben.com
---------------------------------------------------------------------------

Tack Erica, Dundee hälsar att det är dags snart att du hälsar på igen 
hej
hur upplever ni att katterna blir när dom fått varit ute och kommer in .längtar dom ut .
det är delade meningar om man skall låta dom vara ute eller bara vara inne .hur ser ni på saken.har inte bestämmt mig hur jag skall göra ännu.

Jag tycker det beror på katten. Jag skulle aldrig gå ut med en huskatt, gjorde misstagen en gång och han ville absolut bli utekatt efter det…rev sönder tapeterna för mig!
En ragdoll är annorlunda tycker jag, oftast iaf. Med mina är det inga problem att gå ut ibland, de längtar inte ut för det.

mina kan sitta vid dörren iblan och vilja gå ut men är inte så att dom siter där i timmar och skriker kanske 5min men ja tror de har med att göra att herrn i fråga vill ut och leta flickor :) så ja ser de inte som något problem.