Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett07-ragdollbilder
Läst 1165 ggr
Rosino
0

FIN*Rosino's galleri

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer första bilden i mitt galleri, det här är Candy som blir 4 månader i övermorgon.

Yataz
0

Vilken sötnos…trots att hon är bi-colour tabby FlörtKyss

Martina

Yataz

Rosino
0

och här en relativt nytagen bild på Östen (Cantadou)

Rosino
0

# 1

Jo det stämmer, glömde skriva att hon är RAG a 03 21.

Och Östen är RAG n Skrattande

Rosino
0

förresten - vad då trots????? Flört

Yataz
0

#4 Jo, jag har ju lite svårt när det just gäller bi-colour tabby vet du Flört
När det gäller tabby föredrar jag mitted eller colourpoint och det är nåt som stör mig lite på bi-colour och tabby kombinerat.
Men nu planerar jag ju egna kullar som kan ge det utfallet så jag kanske ändrar mig Skrattande

Martina

Yataz

Rosino
0

Candy blev 5 månader i förrgår, här ett par nytagna bilder

Rosino
0

och en till

Limin
0

Vilken snygg tabbytjej!!! Skrattande

Tillemoras
0

Jättefina båda tvåKyss

Rosino
0

Grattis till Diva som blev 5 år i förrgår!

Rosino
0

… och så en dagsfärsk bild på Candy

Limin
0

#10: ** GRATTIS! ** Vilken snygg tjej Skrattande

Yataz
0

Åh vad kul att se bild på Diva! Grattis i efterskott från "gammel-matte" Kyss

Martina

Yataz

Limin
0

#11: Så, vacker!! Hon är något extra…jag gillar henne Skrattande

Trasan08
0

Vilka underbara kissar du har Kyss. Speciellt Candy fångade mitt intresse. Skrattande

***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah

Vi har kattungar!

Stödjer  Kattvärnet - Haninge  

Cheeserica
0

Så fina båda två, Candy har verkligen blivit stor! Längtar efter bilder på en viss pojke också! Oskyldig Kyss

---------------------------------------------------------------------------

Erica Osterman, S*Cheesericas ragdolls, Stockholm
Hemsida och blogg: www.cheeserica.com
Läs mer om ragdoll på www.ragdollklubben.com

Rosino
0

# 16 Jo jag förstår att du tycker det borde finnas pojkbilder också, men det får i så fall bli en bild av hans huvud och inget annat. Flört

Han är inget att hänga i julgran just nu, har har gått ned sig och pälsen ser fruktansvärd ut just nu - alldeles för mycket kvinnofolk i tankarna, maten smakar inte och fetsvansen frodas! Tungan ute

Men jag ska se om jag får till någon bild i morgon om det eventuellt finns lite dagsljus då.

Han blev ju 1.5 år i onsdags så nog borde han ju få vara med på bild. Hans andra kull är troligen på gång, men med min egen Diva tycks det inte lyckas Gråter

Rosino
0

Jag har inte lyckats få någon bra bild på Östen, de flesta som annars hade varit ok blev suddiga på grund av det dåliga ljuset och den långa slutartiden Rynkar på näsan

Lägger i alla fall in en färsk bild på honom. Ber om ursäkt för hårtussarna omkring honom, bilden är tagen direkt efter en parning, Diva har rullat sig så håret lossnat Flört

Cheeserica
0

Åh, där är han ju! Kyss Vad roligt med en bild, även om jag förstår att han kanske inte är i sitt bästa kondis just nu. Det är jättesvårt att få bra bilder på bruna colorpoints! Jag tycker de blir suddiga lätt även om man använder blixt, eftersom kameran har svårt att fokusera. Men visst hade du väl en extern blixt också? Såhär års är det ju nästan ett måste med blixt för att få skarpa bilder.

Vi håller alla tummar och tassar här hemma för att det tar sig med Diva denna gången! Jag vill se små-ostar hemma hos dig också ju såklart! Glad

Erica Osterman, S*Cheesericas ragdolls, Stockholm
Hemsida och blogg: www.cheeserica.com
Läs mer om ragdoll på www.ragdollklubben.com

Rosino
0

# 19 Jo jag har extern blixt men har inte orkat plocka fram den Skäms

Jag hoppas också på bebisar denhär gången, för Östens kulor börjar sitta löst Flört

Evenstars
0

Jättefina bilder på dina katter, särskilt Candy men då är jag också väldigt svag för snygga bicolor tabby. Glad

---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus

S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll

Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se

Christina

------------------------------------------------------------