FIN*Rosino's galleri
Vilken sötnos…trots att hon är bi-colour tabby 

Martina
Yataz
# 1
Jo det stämmer, glömde skriva att hon är RAG a 03 21.
Och Östen är RAG n 
förresten - vad då trots????? 
#4 Jo, jag har ju lite svårt när det just gäller bi-colour tabby vet du 
När det gäller tabby föredrar jag mitted eller colourpoint och det är nåt som stör mig lite på bi-colour och tabby kombinerat.
Men nu planerar jag ju egna kullar som kan ge det utfallet så jag kanske ändrar mig 
Martina
Yataz
Vilken snygg tabbytjej!!! 

Jättefina båda två
#10: ** GRATTIS! ** Vilken snygg tjej 
Åh vad kul att se bild på Diva! Grattis i efterskott från "gammel-matte" 
Martina
Yataz
#11: Så, vacker!! Hon är något extra…jag gillar henne 

Vilka underbara kissar du har
. Speciellt Candy fångade mitt intresse. 
***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah
Vi har kattungar!
Stödjer Kattvärnet - Haninge

Så fina båda två, Candy har verkligen blivit stor! Längtar efter bilder på en viss pojke också!

---------------------------------------------------------------------------
Erica Osterman, S*Cheesericas ragdolls, Stockholm
Hemsida och blogg: www.cheeserica.com
Läs mer om ragdoll på www.ragdollklubben.com
# 16 Jo jag förstår att du tycker det borde finnas pojkbilder också, men det får i så fall bli en bild av hans huvud och inget annat. 
Han är inget att hänga i julgran just nu, har har gått ned sig och pälsen ser fruktansvärd ut just nu - alldeles för mycket kvinnofolk i tankarna, maten smakar inte och fetsvansen frodas! 
Men jag ska se om jag får till någon bild i morgon om det eventuellt finns lite dagsljus då.
Han blev ju 1.5 år i onsdags så nog borde han ju få vara med på bild. Hans andra kull är troligen på gång, men med min egen Diva tycks det inte lyckas 
Jag har inte lyckats få någon bra bild på Östen, de flesta som annars hade varit ok blev suddiga på grund av det dåliga ljuset och den långa slutartiden 
Lägger i alla fall in en färsk bild på honom. Ber om ursäkt för hårtussarna omkring honom, bilden är tagen direkt efter en parning, Diva har rullat sig så håret lossnat 

Åh, där är han ju!
Vad roligt med en bild, även om jag förstår att han kanske inte är i sitt bästa kondis just nu. Det är jättesvårt att få bra bilder på bruna colorpoints! Jag tycker de blir suddiga lätt även om man använder blixt, eftersom kameran har svårt att fokusera. Men visst hade du väl en extern blixt också? Såhär års är det ju nästan ett måste med blixt för att få skarpa bilder.
Vi håller alla tummar och tassar här hemma för att det tar sig med Diva denna gången! Jag vill se små-ostar hemma hos dig också ju såklart! 
Erica Osterman, S*Cheesericas ragdolls, Stockholm
Hemsida och blogg: www.cheeserica.com
Läs mer om ragdoll på www.ragdollklubben.com
# 19 Jo jag har extern blixt men har inte orkat plocka fram den 
Jag hoppas också på bebisar denhär gången, för Östens kulor börjar sitta löst 
Jättefina bilder på dina katter, särskilt Candy men då är jag också väldigt svag för snygga bicolor tabby. 
---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------