Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett: 04-uppfödning-och-genetik
Läst 997 ggr
raggorgeous
0

Sand för små kattungar - Extreme Classic

Var och handlade idag på djuraffären och de hade då fått hem en kattsand från Extreme Classics som är speciellt framtagen för kattungar (långhår).

Den är helt ofarlig för dem att äta, den klumpar inte, fastnar inte i tassarna och har en svag lukt av babypuder. Kostade iof 199 kr för en påse på 10 kg men det får det vara värt.

Så det är ett tips… :)

Kattungar planeras under 2012
Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

ItchyKoo
0

Den sanden har jag också till mina små! Visste inte att den var SÅ dyr faktiskt, det var min kille som valde och handlade… Men den ska ju vara bra och det är ju det viktigaste :-) Fast jag ifrågasätter det här med babypudret, det tycker jag bara är ett minus. Känns mindre naturligt och "ätvänligt"…

Vi har en kattunge till salu - Välkommen in på hemsidan!

Hanna Tjärnström
S*Itchy Koo Ragdoll, Umeå

www.itchykoo.se

bebble
0

Hej

Extreme Classic är extremt bra:)

även den till vuxna katter. se till att få 10-kort då har du säck 11 fritt

och uppfödarrabatt har du genom LUPUS foder

raggorgeous
0

#1 ja kan man undra egentligen.. det här med babypuder.. men det ska ju inte vara farligt.. då vore det konstigt om de gick ut med att det är just för kattungar som gärna smakar …

#2 Tack :) Ska tänka på det… de stora katterna använder jag EC på och får var 4e säck gratis.. men till de små fortsätter jag med den här sorten. Men tror inte det går åt 11 säckar till dem direkt på de här 12 veckorna.. Skrattande

Kattungar planeras under 2012
Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se