Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett07-ragdollbilder
Läst 858 ggr
mirruettes
0

Jag är såå stolt!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag hänger på trenden och presenterar också min underbara lilla bebis! Välkommen till oss Marags Rockn Rollin Vevina. Ni må tro att jag spricker av stolthet! Det är ohyggligt svårt att fota henne som hon verkligen ser ut. Ni får titta närmre den 7 december på ädelkatten. Jag är så ohyggligt nervös…redan. Utställningar gör mig så fruktansvärt nervös. Någon annan får nog bära lilla damen så att jag inte planterar in några dumma känslor.

Tack snälla, snälla Maria för förtroendet. Du är en klippa! Du finns alltid när man behöver dig. Där kan man tala om mentor!

mirruettes
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kan inte låta bli att lägga in denna också! Den är så söt! Vevinas favoritplats uppe på linneskåpet!

Fyrpihls
0

Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud vad söööööööööööööööööööööööööööt jag bara dööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööör… VILL HA… helt underbart ljuvlig!!!! Vi ses den 7e!!//Unni

Marie77
0

Vad roligt att du hittade din drömdocka!! Glad

Stort grattis och lycka till! Hon är jättesöt! Kyss

Mvh Marie & raggisarna

GunBertus
0

Grattis till en dröm tjej Tarja:)

Nej, för guds skull, håll dig på avstånd från din katt på utställningen, din nervositet smittar ju av sig på kattstackaren…vet ju hur du brukar stimma runt :)

men det går säkert bra med en sån docka:)

nu kanske det händer lite även på din hemsida framöver:)

Kattungar väntas hos GunBertus

Okay
0

Men gud vad vacker :D Jag vill också ha en mitted senare :P Få se om det bli en mitted hona i kullen som kommer i sommar, annars får jag leta på en uppfödare :P Hoppas att allt kommer gå bra med din snygging :D (är lite smått avis då jag älskar Mitted xD)

Hvenhildas
0

Hej Tarja

Grattis till din nya docka, hon ser alldeles fantastiskt underbar ut.
Jag gillar henne skarpt Kyss 
Skall bli kul att få se henne live i Gbg

Kram

-------------------------------------------------------------------
Ragdoll kull född 25 jul med underbara padd tjejer fortfarande till Salu
Välkommen in på: http://hvenhildas.com för en titt

Singo-Torpet
0

suppr fin!!!

mirruettes
0

#4 Ha, ha Ulla! har du märkt när jag "stimmar" runt? Kunde inte låta bli att le när jag läste det, hi,hi!

Tack alla för gratulationerna! Det värmer! Hon är efter Tezza och Rocky. En stamtavla som jag bara kunde drömma om.
Dessutom med "Otto" i också. Det är inte fy skam. Nu gäller det att göra något riktigt bra av detta. Ska se hur hon utvecklas, sedan börjar funderingarna med vilka egenskaper jag önskar av hanen. Min egen eller annan..det beror på..
Kanske ber om tips här på forumet så småningom…..det kanske sitter någon därute med den ultimata hanen…vem vet..

ItchyKoo
0

Stort G R A T T I S Tarja, vilken toppsnäcka du har fått tag på Kyss Det kommer säkert att gå alldeles fantastiskt bra på utställningen, slappna bara aaaaav Flört 

Kram Hanna

Vi har en kattunge till salu - Välkommen in på hemsidan!

Hanna Tjärnström
S*Itchy Koo Ragdoll, Umeå

www.itchykoo.se

mirruettes
0

Hejsan Hanna! Tack gulliga du! Håll tummarna för mig och Vevina! Nu väntar vi bara på vad som kommer i din nästa intressanta kull med Sissi. Så roligt att allt börjar flyta för dig nu! Jag önskar dig all lycka med bebisarna! Kraaam!

Helona
0

Förstår att du är stolt! Vilken toppensnäcka. Ja,låt någon annan bära henne. Lycka till!!!

Åsa

Annika65
0

Grattis till en kanonsnygg tjej!!!

Evenstars
0

STORT grattis!!! Skrattande Hon är underbart vacker, söt och snygg Kyss…men då kommer hon ju också från Rocky Flört som jag ÄLSKAR!! KyssKyss

Ska bli spännande att följa henne!

Lycka till!

---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus

S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll

Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se

Christina

------------------------------------------------------------

Marrics
0

Så roligt att du hittade sån fin docka lycka till med henne och ser fram imot att få se henne live på någon utställning. Jag får väl leta efter någon "stimmig" tjej som irrar runt :-))

Wermdos
0

Är så jätteglad för din skull TarjaKyss

STORT Grattis till en fantastiskt söt liten tjej.

Låt ngn annan sköta utställningen, lås in dig på toalettenGlad

Kram från oss.

Kattokig74
0

Grattis! Glad

OldTowns
0

Kan bara gratulera.

keikis
0

Hej

Tarja!! Då möts vi på ÄK med våra små honor. Vilken tjej du hittat!!!!

Super grattis till henne, förstår att du är stolt.

Kram från Yvonne.

Simbatau
0

Jättegrattis till dig Tarja…

Hon är verkligen vacker din lilla docka,Då ses vi på ÄK.

Lycka till ….

Kram Ann

mirruettes
0

Vad kul att ni tycker om henne! Hoppas nu att hon kan leva upp till allt fint ni sagt. Bilder är ju alltid bilder. Äääälskar att fota!

Azzis
0

Utrooolig flottKyss