Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett05-utställningssnack
Läst 1368 ggr
Tillemoras
2008-11-27 19:26
0

Kullklass

Har en kull nu på 6 st små ullbollar. Jag tycker idagsläget att dom ser kanonfina ut och hade stora planer på att få ställa ut min första kullGlad

Mejlade UK om lite frågor och fick till svar att man inte får ställa kull på deras utställning för att den är så liten…Rynkar på näsan

Usch, vad besviken jag blev…..Jag trodde att man alltid kunde ställa kull på alla utställningar men där fick jag TJI! Jahopp, man lär sig ngt nytt varje dag!

Är det vanligt att man inte kan anmäla kull?

Kommer man att kunna anmäla kull till ragdollspecialen?

Azzis
2008-11-27 21:21
0

Jeg har ikke hørt om utstillinger som ikke tar imot kull her i Norge i alle fall. På Adelkatten skal jeg stille 2 kull. Betaler kun 200,- for kull pr dag, og kun 100,- pr kattunge fra kullet som stiller i klasse 12. Den prisen ser jeg på som en oppfordring til å melde på kull, i og med at det er så billig Glad

Hva står det på utstillingsinnbydelsen der du ville stille kull?

Tillemoras
2008-11-27 21:38
0

#1 Har ärligt talat inte läst inbjudan så noga utan förutsatte att man fick ställa kull. Så jag mejlade deras utställningssekreterare om lite frågor jag hade angående min anmälan och då svarade hon att det var en sådan liten utställning ( 240 katter lörd och 180 katter sönd ) så dom kan inte ta emot kullar! Jag accepterar deras svar men jag blev så förvånadObestämd