Pet Hair Magnet
Hallå
Jag måste bara rekommendera den här till er, om ni missat den! Den heter PetHair Magnet och tar bort hår superlätt på gardiner, kuddar, överkast, soffan, bäddar mm mm mm… allt egentligen.

Kika HÄR om du vill veta mer!
/ Carro
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

Den er uvurderlig!!!!
Anvender den ofte!!!

har jag missat verkar toppen
_____________________________________________________________________________________________________
Letar Ragdoll på foder
den är SUPER! Borde alla ha *s*
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
Nu har jag beställt en sådan.
Men jag är skeptisk…
Funkar den verkligen? Här behöver jag ÖVERtygas, haha.
Tycker jag köpt så många supersvampar och grejer till att ta bort katthår, men NÄÄ de funkar inte. Ibland funkar de första gången och sen aldrig mera på samma sätt och jag får snällt ta fram min SuperMiele-dammsugare ändå.
---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------

Är också ganska skeptisk, det känns som att damsugarn är det enda som fungerar.
Har provat en slags pälsborttagarsvamp men den funkar tydligen bara på lite ulligare päls vilket ragdollen inte har
någon som kan beskriva hur den funkar, vad hela magin är hehe..
nej jag skulle ju aldrig rekommendera den om den verkligen inte funkar… själva kanten är rätt hård men av nåt material som verkligen suger åt sig håret.. du skrapar några gånger på platsen och håret rulla rihop sig direkt och det är bara plocka bort.
jo jag vet att man provat ett otal saker, men faktiskt (kors i taket) är jag supernöjd med denna. Kuddarna i soffan, klösträdet, gardinkanter.. allt funkar den på!
Dammsugarn nåste man ju "skrubba lite" på sakerna för att få bort och då får man iallafall inte bort allt hår känner jag iaf.. här får du det.
Så våga prova! *s* Den ÄR jättebra! Även på hundhår.. men katthåren tas bort bäst!!
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare

#7 typ som en dusch skrapa då.. jag annvänder näligen en sådan på mina mattor och det funkar oxå kanon en så länge är den vita korta från ikea bäst.. :) men denna kanska är bättre ?
Okej den funkar kanske som en gummihanske då. Den använder jag på möbler, gardiner, kostymbyxor och klätterträd. Jag drar med gummihansken och då rullar håret ihop sig, sen dammsugar jag upp "dammkorven"
.
Jag kanske testar i alla fall då
, men annars funkar min metod tillfredställande.
---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------