min vackra "Sunny"

Jätte vacker, sååå fint uttryck
tycker det är lite spännande med röd/creme, iof så tycker jag att alla färger har sin charm!

ska tilläggas att hon börjar få tillbaks sin päls nu..hon ska ha ungefär dubbelt så mycket till:) men jag lovar-för 2 mån sedan var hon nästan kal, det kan de intyga som såg henne i Svenljunga:)
Kattungar väntas hos GunBertus

läst 49 ggr…2 svar….det var nog jag som var partisk:)
jag får nog behålla mina bilder för mig själv, hihih..
men det är rätt, man ska ju inte hålla med om att en katt är snygg om man inte själv tycker det, så jag ska inte gnälla
Kattungar väntas hos GunBertus
Så, vacker….och vilka ögon!! 

#4 Äh noga då.. Alltid någon som uppskattar enns bilder. Så jag tycker inte att du ska sluta dela med dig :)
Hon är en ögonsten!!! Jag har ju sett henne live också och fått beundra henne
.
(Men tyvärr Ulla, kan jag inte komma på torsdag som jag hoppats på. Måste jobba…Hade varit så kul att få se dina små underverk
.)
Kram AC
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

Underbart vacker tjej! Vilka ögon!!
Å vilken profil!!
Jag tycker det är så kul att det kommit så många bra katter i rött och creme! Många har ju kanske varit lite långnästa och snipiga med dålig profil och ögonfärg men dina damer är verkligen urthusiga!!

Usch ja, när jag nu läser så ser jag ju hur fel mitt tidigare inlägg blev, givetvis menar jag inte att andra röda och creme är sådär som jag skrev (vill inte skriva de hemska orden en gång till…). Det finns ju MÅNGA fina röda katter med bra profiler och ögonfärg, jag menar att det är kul att dessa färgerna uutvecklats så bra, båda dina tjejer Ulla är ju riktiga superexemplar!! Hoppas ingen missförstod.
Jag har ju själv en röd och en creme hemma och de blir ju bara grannare för var dag som går… Synd att kulorna inte gick att rädda på dem tänker jag… ibland…

Oj !! vad vacker hon är Ulla
en riktig hjärtekrossare.
Vilken fantastiskt bra typad ragdoll och ögonen underbara.
Blir ännu roligare att se henne med full päls…
Du har lyckats bra med dina katter Ulla
Kramissar // Elsa

Fast jag har svårt för de röda/crem katterna så erkänner ja gärna när ja ser en bra en, och här har vi en läcker tjej, som #9 skriver så har ja sämre erfarenhet av just dessa färger vad gäller ex profil men här kan ja inte klaga :)
Åh vad hon är fin…
I morgon ska jag iväg och klämma, känna på min blivande prinsessa… taer nog några bilder också… att dela med mig av sen…
Nu blev ni allt nyfikna va???

#13 Nyfiken? JAAAAAAAA, det e klart!! 
# 13 Inte jag :)…alls!! 
---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------