Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett04-uppfödning-och-genetik
Läst 832 ggr
raggorgeous
0

skrattnoja

alltså att de var livliga och modiga har jag sett men herregud… då jag öppnade upp hagen idag så de fick tillgång till halva lägenheten var det som att släppa ut en tornado! Tog väl 5 minuter innan alla hade hittat ut genom öppningen.. sedan var det FULLT ÖS!!

Boris (hunden) ligger på mattan (beordrad PLATS.. hihi) och ser ut som om han kollar på en tenninsmatch,.. *s* Bebisarna springer fram och tillbaka.. brottas och röjer runt. Inte rädda för nånting! Fram till Boris, sen tillbaka.. *s* Klättrar över honom… medan han bara ligger och tittar på dem. SÅ DUKTIG.. jätteskönt.

Mamma XIta tyckte de skulle ta det lite lugnt vid ett tillfälle och fångade Mokita i farten och började tvätta henne..så sprattlade hon sig loss och daskade till mamma på huvudet.. hahaha

ja herregud hur ska jag kunna titta på IDOLfinalen nu då jag har dessa stollar på golvet! *s* de stjäl ju stjärnglansen!! *S*

Underbart att se hur framåt de är!!
Kommer inte ens försöka mig på att fota dem! Hinner inte i den farten de har!

Kattungar planeras under 2012
Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

Alwyn
0

Åååh kan knappt vänta tills det är dags för oss igen  :o)

Snowdollz
0

Låter underbart härligt!

Singo-Torpet
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

verklige jätte kul och mysigt att se deras första steg "ut i stora världen" var inne hos annika i dag när hos släppte 11 små lösa iett större rum ;)

raggorgeous
0

nu stängde jag in dem ett tag i hagen så de fick gå på toa och vila  lite… gissa vilka som somnade BUMS! haha Kyss

Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare

raggorgeous
0

nu är de ute igen.. ojojoj… FULLT ÖS!!
Utom på SHokomonk och Capriccio som ligger på rygg i soffan och sover.. *s* med benen rakt upp i luften! *s*

det här är ju heeelt underbart!! Kyss

Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare