Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett09-recensioner-och-tips
Läst 1234 ggr
raggorgeous
0

Lek & Klös center

Hittade den här leksaken på www.zoosajten.se idag då jag surfade runt lite efter nya saker till bebbarna!

Låter ju som en superkul sak! Man kan köpa bara separata delar också.. men jag undrar nu om nån har en sån här och vad era erfarenheter är??

Massge Lek Klös center

Beskrivning:Detta består av Massagecenter, Klösdyna och 2st Lekcenter.

Lekcenter:
Underhåller samtidigt som den engagerar din katt med känsla för beröring, ljud och syn
- Peek-a-Boo design gör det möjligt för katten att se och slå till bollen
- Virvelformade bollen är särskilt utformad för att locka till sig kattens uppmärksamhet

Massgecenter:
Komplett välbefinnande upplevelse för din katt
- Gum Stimulator hjälper stimulera och rensa din katts tänder och tandkött
- Ripple massagedosa ger intensiv och nöjsam massage åt din katts huvud, hals och ansikts område
- Body Stroke Groomers erbjuder lätt intensiv massage
- Accu-tryck mattan ger tryckpunkt massage åt din katts tassar
- Catnip ingår

Klösdyna:
Har du en katt som ger dig repiga ytor i hemmet är detta vad du behöver.
- Catnip och godis kan gömmas för att ge inslag av "jaga och leka"
- Accu-tryck matta förser din katt med tassmassge
- Catnip ingår
- Nya klös block finns att köpa

NYFIKEN!! Jag tycker det ser superkul ut!
Funderar på att bara köpa själva Lekcentret först och testa:

Vad tror ni? en hit? :)
Mvh Carro

Kattungar planeras under 2012
Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

GunBertus
0

lekcentret har jag . Det är ganska poppis iaf när det var nytt. Jag har sett alla delarna, butiken hade det vid Kattens Dag. Det är ju bra att man kan sätta ihop delarna..

De andra delarna var jag lite mer misstänksam mot, om de verkligen blir poppis men man vet ju aldrig. Det jag reagerade på när jag såg Massagecentret var att det verkar som en smittkälla om alla katter ska ligga och tugga på samma sak. Det är väl skillnad när man har en katt bara men om man har många tycker jag det verkar lite ohygieniskt..

Kattungar väntas hos GunBertus

Alwyn
0

Men #1 så är det ju med alla leksaker till katterna, de har dem i munnen allihopa. Katter som lever ihop i samma hem lär ju ha samma bakterieflora, de utbyter saliv på många sätt.

Omorose
0

Jag funderar också på att köpa hem en sådan, men även om den är utformad för att vara den ultimata leksaken så har man ingen aning om den blir poppis heh. Köper den nog isf då jag har kattungar, dom är förhoppningsvis inte lika kräsna som de vuxna donnorna här hemma Skrattande

raggorgeous
0

ja det är ju kattungarna jag tänker på också självklart… de stora kan nog tycka den är rolig i början men den måste ju vara perfekt till bebbar!

Ang. bakterier tycker jag också som #2 att de katter som bor tillsammans har ju samma bakterieflora iallafall.. så det ser jag inte som nåt problem. Annars är jag väldigt petig med allt hygieniskt,  men just då det kommer till leksaker samsas de ju alltid om alla ändå.

Ska fundera på den :) Eller blir nog så att jag köper den.. :)

Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare

raggorgeous
0

En fråga: hur STOR är den? Längd? Bredd? Höjd?

Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare