Min första Ragdoll :)
Nu har jag ägt min underbara Ragdoll hona Soleffteåkatten René i 5 månader och hon växer så det knakar. Nu har hon även ett smeknamn som lyder: Jasmine. I sommar är det en kull planerad och vi ska snart börja ställa ut henne. Hon är min första och absolut inte min sista ragdoll som jag kommer ha, Jasmine är helt underbar och går gärna en på nerverna mellanåt, helst när man sitter vid datorn men det går inte att vara sur på henne.
Bilden är gammal då jag sitter i skolan och skriver detta. Bilden kommer ifrån uppfödaren och här var hon 15 veckor om jag minns rätt.

Lykke til med utstillinger og kull

Tack :D

Fortsatt lycka till med din lilla tös.
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Lycka till
! Bra val med RAGDOLL!!
Dom är beroendeframkallande…
.
Söt tjej du har! Lycka till med allt.

Jo jag har märkt det :)
Hon har nu bilivit 10 månader och har blivit mycket stor tycker jag, längtar tills hon blir 3 och fullstor sen <3
Här kommer lite nya bilder på henne:

"Jag ska nog ta dig allt"

"Kollla vad stor jag kan se ut när jag ligger så här"

"Åh, du har tagit fram kameran, då kan jag posera lite för dig kära matte"

gud vilka härliga kontraster mellan pointsen och kropps färgen.. så fint med ljusa C.P katter :)
en flott Cp du har
… lykke til med utstilling .

Det var en fin katt du har! Helt oemotståndlig 
Jag har också min första Ragdoll och är helsåld 
Lycka till!
/Karina
***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah
Vi har kattungar!
Stödjer Kattvärnet - Haninge

Tack så mycket :D Det värmer :D

Jättefin kisse. :)
Jag har också min första ragdoll som jag haft i snart två veckor. Sen den 27:e oktober. Kommer lägga ut lite bilder på honom också när jag fått ihop några bra foton.
Han är också från Härnösand faktiskt, men från S*Sheltieblue uppfödning. Funderar på att ställa ut honom när den kommer hit till Övik i maj. Kanske vi ses då?
kram och grattis! / Pia.

vad roligt :D fler "första gångare". Jag har hört mycket om deras uppfödning och tänkte på att jag kanske skulle köpa av dom först, men det blev av Soleffteåkatten då dom hade Jasmine som var leveransklar :) Och åldern passade bättre än o köpa en kattunge :)
jadu, tror inte mina förlädrar kommer uppskatta om jag åker till Övik. Bor i Hedemora oc delvis i rättvik så det är tyvärr för långt borta. Vi ska kolla igenom vilka utställningra vi ska åka på snart, kan kanske bli i stockholm någon gång beroende på om det är en dagars eller 2 dagars.

#12 gud vad vacker han är :D Påminner om Rene om jag får säga det ;)