MammasMirakel 4 & 5 veckor

#6 LJUVLIG bild.. haha! Du har några stycken där hemma, vilket ös det kommer bli då de blir lite äldre!!
De ser jättesöta ut!! 
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

gud vad underbar bilden med massor medkattungar var.
#2 Nja det ska nog stavas Van Gogh egentligen.tusen tack Elin det är så snällt att du tar dig tid att fixa med bilderna,visst är de mysiga;)

#6 ser mysigt ut med en hel hög dunbollar!
#3 min favorit! supersöt!! 

Jättesöta och ett stort Grattis till kullarna.
Fortsatt lycka till och jag ser fram emot fler bilder vartefter dom växer :-)
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Jösses vilka underbara bicolor (älskar den teckningen och nästa ska bli en bi, det har jag bestämt *skratt*), ja de andra är givetvis också underbara men bicolortecknade får mig att smälta 
Javisst är de fina,jag tycker att det är kul med mitted med.Jag har inte haft några förut,synd att det är så svårt att få till bra bilder på småttingarna.de är ju ännu mysigare än vad som syns!

# 22
Ja alla teckningar har ju sin charm, just nu har jag ju en mitted så nästa blir väl en bi och den tredje får väl bli en cp 
Jag var ju bara tvungen att gå in på er hemsida och kika på fler bilder, de är ju så underbara när de är i den där åldern. Kul med en raggisuppfödare hyfsat nära också
Själv bor jag i Östhammar 

*Skratt* Och jag bor nästan granne med klackskär/krutudden
Jag brukar ofta går där på sommaren med hunden eller ja främst runt krutudden och sedan genom campingen och hem. Det tar ca. 5 min hemifrån mig till campingområdet, vi kanske får syn på varandra i sommar
Jag har den där stora vovven som är på bild på min personliga sida, vi är dom enda som brukar gå där runt campingen (dom andra lejonen som bor runt omkring här är aldrig i centrum) så får du syn på oss så är det bara att komma fram! Hunden är en vilde så det brukar ta ett tag innan jag får ordning på honom, han blir överlycklig när det kommer fram människor men med hans storlek så är det inte lika roligt för de som kommer fram men vi jobbar på det

Ja visst ger de mersmak de små rackarna! Lyckan var total när jag köpte Charlie men någon vecka senare började tankarna komma på en kompis till honom *skratt* Numera står en brun bicolor högst på önskelistan och jag som inte ens gillade brun förut, tänk vad man kan ändra sig fort!
//Therese

Glömde ju…. Bilden på hunden är faktiskt knäppt strax utanför campingområdet! Bredvid vägen som går till campingen, nästan precis bredvid minigolfbanan 

Fressten.. den där Van Gogh?? är han tingad eller??

#28 Van Gogh: tror inte de men du kan alltid mejla annika tror inte hon är inne här så ofta..

Naaaaaaw

Pappa "Gordon" måste ju få vara med han också..

klart pappa Gordon ska vara med :-)
En riktig snygging är han och han har gett jättefina bebbar!
Kram
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~