Shokomonk och min hund Boris
Igår blev jag så varm i hjärtat….
Jag låg i soffan och kollade på en film då Shokomonk hoppade upp… stångade sig mot Boris och KRYPER SEDAN IN MELLANS HANS BEN.. pussar lite på Boris ena bakben och kryper sedan ihop och somnar…
Mitt hjärta höll ju på att gå i bitar! Boris älskar verkligen de små och de älskar honom!! De är såååå söta! Boris slickade honom lite på huvudet, suckade nöjd och la ner huvudet och sov vidare.. :))
Shokomonk och Boris har nåt speciellt! Boris har nån förkärlek till honom, han brukar bli offer för tungan ibland.. hihi.. blir helt slemmig men inte bryr sig Shokomonk sig om det.. han bara spinner! *s*
Dessa älskade djur!!! Vad härligt sånt här känns, med samförstånd mellan djur!

Hunden är inte drogad *s* bara trött… haha!

Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

så sötta min hund gosar med katterna han med, men de är kul att leka med..
# 0 och 1
Ja, det är absolut ur-mysigt med kattungar/katter och hundar tillsammans. Kattungarna tyr sig tidigt till hundarna och de blir bästisar.
Märkte hur glad en kattunge vi sålt blev då Edgar, en av våra hundar, kom på besök ca fyra veckor efter flytt från oss. Hon kände igen honom direkt och ville leka.
Carro, fotona är jättemysiga. 
---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------

Ser ut som "äkta kärlek"
Jättefina bilder
tack :)
Ja de är sååå goa! Man blir så fascinerad!
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se
Åh, vilka underbara bilder! Jag älskar hund- och kattbilder!! Vilken kärlek! Man blir varm i hjärtat!