Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett03-hälsa-beteende-och-skötsel
Läst 1088 ggr
galning
0

En bra hårtork?

Finns det en bra hårtork som man kan använda till katterna, som inte låter så hemskt mkt?

Ragstars
0

Ja, det finnes mange!!!!Skrattande

Det beste på markedet, er nok en trinnløs kennelføner, men noen av dem må du regne med å betale 4-5 000 kr for. Men det er de vel verdt, og sluttresultetet og pelsen blir perfekt!!!! Har badet katt hvor jeg anvendte denne type føne og jeg skjønner godt at noen investerer i disse. Katten er tørr på null komma svisj, og føneren fjerner alle døde hår fra pelsen, samt at den er stillegående, og gjør kattene mindre redde for lyden.

Man kan få fønere i lavere prisklasser også-jeg badet en kompis' katt og hun hadde en føne som var formet som et hundehus, med slange som blåste romtemperert luft ut. Denne var også OK til sitt bruk, og hun sa at hun hadde betalt ca 1000 for den.

Selv bruker jeg en "vanlig" føne på ca 2000W, hvor man kan regulere varme og blåsestyrke.

Den har vært helt OK til mine katter, men nå når jeg har fått et pelsmonster i hus, så må jeg vel investere i en ordentlig kennelføner

(OrkanføneSkrattande)

galning
0

ja, nu har man då farit och köpt en obhnordica björn axén hårtork som hade 2000w med cool-funktion Flört den verkar jätte bra! tack så mkt för svaret Ragstars Skrattande

Men hur vänjer man kattterna med hårtorken? Förvånad

Ragstars
0

Bare koselig å kunne hjelpeGlad

Det hadde vært fint å høre andre her inne sin erfaring med fønere ogsåFlört

Singo-Torpet
0

jag har en baybeliss (stavas de så) på 2000w tror ja de är, den har både varm och kall luft att välja å och olika styrkor.. jätte bra tycker ja, kosta ca 800kr har ja för mig? ja är nöjd och tycker inte den låter så illa, inte som min gammla iaf den springer katterna när de ser men med denna går de bra.