Categorisbebis :-)
Hej allesammans!
Fick sån lust att visa er denna lilla hjärtekrossare som bli 4 veckor på julafton.
Han har gått rakt in i hjärtat på mig med sitt söta uttryck och hans redan så fantastiska temperament,och full i bus är han redan trots hans ringa ålder :-)
Hans föräldrar är S*Categoris Colour Me Beautiful och S*Stenstagårdens Isac.
Han är fortfarande namnlös så namnförslag tas tacksamt emot :-)
Han kallas just nu för Gilbert här hemma.
Ps: Han är oxå till salu till rätt sällskapshem :-)
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Vilken liten sötnos!

Åh vad söt! 
Han ser ut att sitta och fundera ut mera bus! 
Jättemörka öron!

Tack alla tre för era rara ord då man sätter ut några bilder på smått.
Det värmer att höra, och jag vill gärna ha kritik, jag kan ta det, jämfört med vissa andra.
Den här lilla krabaten har två bröder oxå, en röd och en brun bicolourhane,med fantastiska ögonfärger och bra öronplaceringar redan, dom är dessutom söta som spunnet socker :-) vi får se om jag kommer att lägga ut fler bilder på RiF, då det är många som tittar men alltid väldigt få som kommenterar några bilder eller inlägg som jag lägger in överhuvudtaget så känns det tråkigt, är väl därför en del hoppat av alldeles för tidigt???????Man får ingen respons!
Ville inte tro det som sas om detta forum från början då jag gick med…..att det är en klubb för inbördes beundran….det kanske är så ändå?
undrar Lena
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
#4 Delvis känner jag igen det, men jag tror det beror på att de som känner varandra från förr lättare kommenterar varandras inlägg.
Om jag går till mig själv så kan jag ofta vara in i hastigheten och titta på bilder (t.ex när jag jobbar
), men har inte just då riktigt tid att skriva kommentarer.
Det är likadant på andra forum har jag märkt, de som hängt med länge och/eller känner till varandra svarar också varandra.
Visst är det tråkigt då man lägger upp en bild, och nästan inte får några svar, men kanske det blir bättre om man är envis och inte ger sig 
Angående kritik så hoppas jag att du inte tog min kommentar om att han har mörka öron som kritik - det är jättefint med skarpa kontraster tycker jag! Oberoende av att han kanske i nuläget inte är världens bäst typade så är han jättegullig och kommer säkert inte att ha några problem att hitta ett hem där man älskar honom!
GOD JUL!
Så, söt liten "Gilbert"…ett fint namn tycker jag. 

#5 nääääää, jag tog det absolut INTE som kritik :-) jag vet att han är dåligt typad men en söt sällis är han i alla fall :-)))))
God Jul till dig oxå
#6 Jaaaa , visst passar han att heta så? :- God Jul!
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Här är en till söt krabbat som du kan sätta adress-lapp väddö på :) god jul

#8 Du är så rar Singo-Torpet :-)
Han skulle nog vilja flytta till dig och grabbgänget på Väddö *ler*
Ha det bäst!
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

#9 klart han vill, det ser jag på honom :) och det går alldeles utmärkt, har ingen brun bi-c kissen än, och grabbar husserar ju här.
så om du har någon söt dam går det givetviss också bra, rosa laget behöver förstärkning är ju bara jag, baccardi har ju flyttat till min mamma och grace till himmlen så då är de bara grabbar rätt igenom, just nu. vilket sambon tycker är supper!
i så fall behövs det en brun CP dam om du skickar denna och din andra blå Cp hane så har ja en av varje i de traditionella färger och mönster, ska vi sen börja med tabby och padda får ja bygga ut först men de ska nog kunna fixas ;)
hade fint..

#10 *ler*
Jaaa, jag har nog allt det du önskar….nästan, jag gick bet på tabbyn :-( hmmmm, (det kanske kommer för jag har en fertil tabbyhona :-) men en brun cphona har jag i alla fall, eller rättare sagt två st och två st blå cphonor,en blå mittedhona och en padda har jag och en blå cphane har jag och en brun bi-c hane har jag eller två där oxå :-) och en blå bi-c hane har jag och en röd colourpointhane, önskas nåt mer? *blink,blink*
Lev väl!
// Lena
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

#4 Jag håller med dig fullständigt! Har också märkt att vissa bara svarar på kompisarnas trådar ooch har svårt att ge beröm MEN jag bryr mig inte, jag svarar inte på deras trådar heller, gjorde det i början men inte nu
Jag är ingen expert men jag tycker den lillpöjk är söt men han ser inte ut att ha mycket till haka.
GOD JUL!

Hahahaha, det stämmer, han har verkligen ingen haka men jag gillar hans söta uttryck och framförallt hans busiga roliga temperament, det är därför han gått rakt in i mitt hjärta.
Han kommer förhoppningsvis att bli en go sällis hos någon :-)
God Jul till dig oxå och fortsatt lycka till med din kull! Det kommer bilder snart igen på dom va? *ler*
// Lena
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Vilken charmknutte! 

de går bra bara sätta adresslapp på dem allihopa (nu måste ja verkligen bygga ut) utöver de skulle inte en choklad cp vara dumt men som sagt kan ta de andra först de går bra!!
nej men om man ska vara lite alvarlig så ska nästa katt vara antingen en brun cp, eller blå mitted eller möjligtviss en bli bi-c. eller kanske en padda men då en maine con. ojoj kan inte bestämma mig.
Han är så underbart söt så man vill äta upp honom….
GOTT NYTT ÅR Allihopa!!